Alhamdulillah, menerusi panduan percuma buat duit dengan agenaffiliate, saya peroleh lagi komisen. Kali ini ia merupakan komisen AgenAffiliate yang ke 14. Memang tak sangka setelah saya mendapatkan video Mesin Komisen, bertalu pula komisen yang saya dapat, barangkali ilmu yang saya dapat menerusi video mamat cina tu membuahkan hasil bagi diri saya.

Dan bukan itu sahaja, saya juga berjaya mendapatkan jualan beberapa produk lain menerusi Ashadee.com.

Tips Berjaya Affiliate

Apa tips untuk dapatkan komisen menerusi program affiliate? Hmm ... dulu saya akan jawab, usaha promosi sana-sini... tapi kini saya akan cakap ..cari ilmu mengenainya. Dulu, saya dok promosi program affiliate tanpa beri sebarang income, sekarang .. dengan beberapa panduan yang saya beli, baca dan praktik, blog ini telah berikan saya hasil memuaskan. Dengan blog, saya peroleh komisen-komisen daripada program affiliate, dari serendah RM0.20, RM2.00 ... sehinggalah RM30.00.

Mahu buat duit dengan affiliate? Anda boleh daftar menerusi dua laman web berikut.


Affiliate ialah program buat duit online percuma. Anda tidak dikenakan sebarang yuran. Jadi, risikonya adalah minima, malah hampir tiada. Daftar dan promosikan. Nak berjaya ... maka dapatkan ilmu mengenainya.

Usaha tanpa ilmu akan jadi sia-sia diibaratkan anda berjalan dalam gelap ke arah pintu tanpa mengetahui ia adalah pintu yang betul atau salah.


3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Assalammualaikum..bro HH,

    wahhh.. semakin sukses bro HH. tapi mselim3 mencuba mana2 program affiliate nie.. insaallah boleh mencuba..

    mselim3

    BalasPadam
  2. menarik nie HH....dah lama daftar.....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement