As-Salam. Meh... meh .. jom sertai dan bersama dengan rakan-rakan blogger hebat yang lain dalam kelab ini (klik). Keahlian dah semakin ramai, dan semakin banyak entri di kongsikan di kelab tersebut. Tiada syarat dikenakan, anda boleh join percuma, boleh ping entri percuma, boleh berkenalan dengan rakan blogger lain secara percuma, boleh dating sesama blogger juga percuma, boleh cari jodoh percuma ... boleh kongsi pengalaman, boleh komen, boleh interaksi .... dan boleh promosi perkara yang ada kaitan dengan blogger Malaysia secara percuma. Tak ada bayaran ... semua percuma.

Jika belum menyertai rakan-rakan blogger ini, klik sini untuk terus menjadi sebahagian daripada yang ramai. Ada keistimewaan bagi rakan blogger yang menjadi sebahagian ahli kelab blogger ini. Apa dia? Baca entri ini sehingga habis.

Ini antara sebahagian rakan blogger yang telah pun menjadi 'residen' di kelab blogger ini. Jadi? Mengapa tidak anda? Jom meriahkan lagi kelab yang punyai kelebihan tersendiri ini ... hehehehe
Laman Facebook dengan pelbagai komuniti membolehkan anda berkongsi entri dalam blog anda dengan mudah. Dengan hanya copy-paste url entri di blog, anda boleh sebarkan kepada beribu-ribu pengguna Facebook yang punyai minat yang sama dengan anda. Ciri tersebut ada dalam kelab blogger ini.

Promosi Entri Khas di Kelab Blogger Belia

Ada keistimewaan diberikan. Kepada rakan blogger yang sudi promosikan kelab blogger ini dan berjaya jemput ramai rakan blogger ke kelab blogger ini, posting atau entri anda yang dikongsi boleh menjadi pinned post dalam paparan utama.

Haa... best kan? Promosi percuma tu. Cuba lihat contoh di bawah. Bila diberikan pinned posts ini, secara tak langsung ... entri anda yang dikongsi akan kekal berada di atas - maka kemungkinan ahli kelab lain nak baca akan tinggi.

Macamana nak dapatkan pinned post tersebut? Mudah sahaja .. anda hanya perlu bantu mempromosikan kelab ini di blog anda.

  • Buat entri khas mempromosikan kelab ini di dalam blog anda.
  • Ping entri tersebut ke mana-mana group blogger SELAIN group ini - Kelab Blogger Belia.
  • Print Screen tugasan anda tersebut.
  • Upload gambar yang tunjukkan anda ping entri blog anda itu di group lain. Klik Add Photo/Video Kelab Blogger Belia untuk muat naik tugasan tersebut dalam album Promosi Pinned Post. Pada bahagian deskripsi gambar tersebut, anda letakkan url entri promosikan Kelab Blogger Belia.

Hanya 15 pertama sahaja akan diberikan tempat buat masa ini. Jadi, siapa cepat dia dapat. Bila cukup 15 gambar daripada 15 blogger berlainan dah ada dalam album tu... saya akan tutup.

Meh meh join Kelab Blogger Belia ini dan dapatkan keistimewaan Pinned Post percuma ini.





20 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Balasan
    1. Ya, tapi jarang nampak Eraz ping dan kongsi entri kat situ la .. hehehehe..

      Padam
  2. Balasan
    1. Terima kasih banyak-banyak, boleh ping ... boleh kongsi entri di sana nanti ehh.

      Padam
  3. hoho...ada kelab macam ni la plak ye..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum HH, sheila baru hantar request nak join the club! hehe insyallah nanti sheila buat satu entri khas yeee :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. sheila dah joined, hehe sorry tau sheila dah tersalah upload gambar rasanya. hehehhee

      Padam
  5. cik akak nak tanya..com mana nak join encik admin

    BalasPadam
  6. Dah lama join group ini...bgaimana nak sertai sagmen ini?

    BalasPadam
  7. Cuma entri je belum siap lagi...takkan 15 peserta daja dgn sagmen sebesar ini.

    BalasPadam
  8. Cuba entri je belum siap lagi. Takkan cuma 15 peserta saja sagmen sebesar ini?

    BalasPadam
  9. Dah lama join group ini...bgaimana nak sertai sagmen ini?

    BalasPadam
  10. Sangat menarik klub blogger nya, semoga bisa menjadi wadah untuk semakin kreatif.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement