As-Salam. Nampaknya semakin banyak event yang kini mengundang para blogger Malaysia untuk hadir. Masyarakat terutama pihak-pihak sektor korporat nampak pengaruh yang ada pada blogger, walaupun blogger tersebut hanyalah blogger biasa yang dok cerita pasal pakai mekap, buang mekap, petua mekap ... segalanya pasal mekap. Tapi itulah yang untungnya kalau bercerita pasal kecantikkan ini, kerana pihak yang jual mekap jugaklah yang akan beri perhatian lebih pada entri mereka.

Ok. Saya bukan nak cerita pasal mekap sebab saya sah-sah tak pakai mekap. Tapi saya nak kongsikan kepada anda cerita mengenai satu event yang dilangsungkan di Grand Millenium Hotel, Kuala Lumpur. Event yang saya maksudkan itu ialah pelancaran satu produk baru dari InnerShine.

Kepada mereka yang bersama dengan Nuffnang, tentu ada dapat undangan ke majlis pelancaran produk kesihatan ini. Sekarang, meh tengok siapa blogger-blogger comel yang hadir dan memeriahkan majlis InnerShine Camu Camu Launch pada 4 Jun 2013ini.

InnerShine Camu Camu Launch with Bloggers

Foto Gambar Blogger di InnerShine Camu Camu Launch


 

Semua gambar saya cilok tanpa izin dari blog-blog blogger yang hadir dan dibayar untuk terbitkan gambar dan entri mengenai InnerShine Camu Camu Launch ini, saya walaubagaimanapun, hanya kongsikan kepada anda sahaja tanpa sebarang bayaran diterima ehh .. :)

Kredit Foto: Anis Sempoi, Hazanis, Mira

*p.s: Ini bukan Sponsored Post dari Nuffnang


4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. perkataan "blogger Malaysia" itu sebenarnya merujuk kepada blogger di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor sahaja. Blogger Malaysia dari Sabah dan Sarawak jarang sekali dapat hadir dalam event sebegini. Untunglah blogger yang tinggal di kawasan itu kerana sentiasa dapat hadir dalam apa jua event dengan kos biasa. Maaf, jika komen saya ini pedas. Tapi itulah yang cuba saya katakan.

    BalasPadam
  2. Heh .. :) blogger utara cam saya pun tak dapat gak. Memang tak pernah dapat hadir event mana-mana pun, tapi boleh diusahakan sendiri untuk approach syarikat bagi dapatkan projek - ini idea broframestone.

    BalasPadam
  3. glamour semuanya

    BalasPadam
  4. baru perasan ada artikel ini. -.-'

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement