Komisen dari Jomniaga.com (kini Ashadee.com) lagi. Alhamdulillah, ini rezeki. Kecil mungkin di mata anda, tapi nilai inilah yang membolehkan saya bayar duit domain blog ini setiap tahun. Saya tahu, mungkin anda ingin melihat pendapatan ribu-ribu dari saya, tetapi hakikatnya ... memang tiada.

Memang boleh buat duit daripada blog, kalau itu jalan yang anda pilih dengan blog. Tentu tak mustahil andai setiap klik yang sampai ke blog ini menjana pendapatan... 4 juta tu ... kalau satu sen setiap klik, memang saya akan sponsor macam-macam pada pembaca blog saya ni. Tapi, ia bukan realitinya.

Nah, ini jalan untuk mereka nak dapatkan income menerusi blog. Komisen dari Jomniaga. Cukup mudah, tapi tak ramai yang nak menyertainya.

Apalagi? Percuma je daftar. Klik Sini untuk info lanjut dan cara mendapatkan komisen menerusi Jomniaga.com

Komisen Jomniaga OHBlogger


Tak susah mana, anda hanya perlu promosikan link yang diberikan kepada anda, jika ada yang daftar, maka dengan mudah anda boleh dapat komisen, lebih banyak komisen akan diberikan jika mereka membeli dari Jomniaga.com.

Memang mudah, tapi perlu berusaha, bukan goyang kaki, bukan untuk mereka yang malas.

Komisen saya tu nampak kecil, tapi jangan pandang sebelah mata dengan nilai sekecil RM2 tu, dari RM2 leh dapat RM200 tu .. haaa nampak tak?

Ini peluang saya kongsikan kepada anda supaya boleh realisasikan kepada mana-mana blogger yang mahu jana pendapatan menerusi blog.


4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. setakat ni amsih belum memperolehi apa2... dah daftar.. kurang promosi kot.. hehe.. xreti mana

    BalasPadam
  2. Daftar je online kat link yang saya berikan tu.

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah rezeki :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement