As-Salam. Terima kasih atas komen-komen yang anda telah berikan di blog ini, HH sangat menghargainya. Dan paling menarik sekali, HH sangat sukakan komen-komen yang anda tinggalkan di entri sebelum ini, iaitu Jangan Silap Sangka, Ini Adalah Blog Platform Blogspot

Ramai yang telah terpedaya dan 'ditipu' dengan penampilan blog ini. Ramai yang sangka blog ini merupakan blog versi wordpress, punyai hosting sendiri dan merupakan blog berbayar. 

HASRULHASSAN.COM Adalah Blogspot Macam Blog Anda Juga


HH harap dengan segala penerangan yang telah HH berikan dalam entri tersebut, ramai dah jelas bahawa blog ini merupakan blog blogspot, bukan blog wordpress, dan HH masih lagi menggunakan hosting blogspot. Apa yang HH lakukan pada blog ini sama je dengan blog Ben Ashaari dan beberapa blogger lain, yang nampak lain adalah alamat blog yang sememangnya nama domain yang dibeli. Tak mahal mana, RM30 lebih je setahun.

Nak seperti blog begini? Apa yang HH lakukan selama ini adalah belajar dan belajar, buat eksperimen sendiri, berani buat trial n error, dan kena banyak habiskan masa depan komputer ... depan blog sendiri. Bukan satu kerja sehari dua ... tetapi berminggu ....berbulan. Tak mudah, dan sangat memenatkan.

Tapi, komen-komen dalam entri Jangan Silap Sangka, Ini Adalah Blog Platform Blogspot, membuatkan HH rasa puas hati ...... bukan sebab kerana berjaya tipu daya ramai blogger, tetapi kerana apa yang HH cuba hasilkan untuk blog ini telah berjaya.

Terima kasih kerana dengan kekuatan, panduan, sokongan dari anda - pengunjung, pembaca dan pengikut blog ini yang membuatkan HH sentiasa ingin berusaha yang terbaik. Sekali lagi terima kasih.


9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. saya tau ini guna blogspot sebab kat bwh tak de logo wordpress..haha

    BalasPadam
  2. semoga byk lg ilmu yg HH dpt kongsikn bersama didlm berblog nie ^^

    BalasPadam
  3. pandai HH buat sampai saya igt ni wordpress haha by the way kenapa saya nk komen je ada threat detected ?

    BalasPadam
  4. Serius suka penampilan blog ni dr dulu..

    BalasPadam
  5. semoga HH akan lebih berjaya lagi lepas ni .. =)

    BalasPadam
  6. Tapi tak boleh nak lawan blog @2de0bce941eb23cc10014a858eb4bb61:disqus

    BalasPadam
  7. nampak macam pro .. style .. sebijik cam wordpress

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement