As-Salam. Seperti kebiasaan, HH akan mengubah bentuk, warna blog ini jika sudah merasakan perlu ada sentuhan segar untuk tidak memualkan pengunjung yang hadir. Namun, walaupun nampak ada perubahan ... tetapi tidaklah ketara, sebab HH sangat seronok menggunakan template ini yang mesra SEO. Dan kini ... blog sudah menjadi blog blue .... kerana warna biru yang menjadi warna dominan.

Sekali pandang, macam blog Churp-Churp lak ... hehehehe... dan mungkin ia merupakan antara sebab HH kini beralih kembali menggunakan platform Nuffnang untuk menyiarkan medium pengiklanan. Advertlets .... hmmm ... HH peramkan dahulu, sebagai protes atas sebab-sebab tertentu yang tidak mahu HH dedahkan.

Ok. Untuk pengetahuan .... ruang pengiklanan untuk blog ini sentiasa terbuka untuk sesiapa yang berminat. Di mana anda nampak iklan terpangpang ... di situlah juga peluang untuk anda mengiklankan produk anda. Harga pengiklanan yang HH tawarkan adalah sesuai dengan keadaan, trafik dan bentuk iklan yang ingin disiarkan. Hubungi HH jika terasa gatal tangan nak letak iklan di blog ini .... hehehehe...

Rewards menerusi PunchTab masih lagi disediakan seperti biasa. Seperti mana HH beritahu sebelum ini, mata ganjaran akan diberikan setiap kali anda singgah ke blog ini, tekan like atau google+ menerusi tab perkongsian yang disediakan di kaki blog ini. Harus diingatkan, anda perlu login Facebook terlebih dahulu supaya mata terkumpul dapat diberikan.

Dan cirian perubahan yang paling utama ialah penggunaan Disqus sebagai platform menyuarakan komen serta pendapat anda.

Sebelum ini, HH menggunakan IntenseDebate; tetapi sebab daya tarikan tersendiri yang ada pada Disqus, ia digunakan kali ini untuk menyemarakkan ruang komen dan kutukan dari anda semua ..hehehehe...

Okeh. Rasanya itu je kot .... tak nampak beza sangat kan? 


9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. baru ikut peredaran semasa...nice

    BalasPadam
  2. Hehehehe...memang HH suka tukar2 .... boring je tukar ..boring je tukar ...sib baik bini tak tukar ...

    BalasPadam
  3. Terima kasih atas pujian yang ikhlas ....

    BalasPadam
  4. ayie rasa penggunaan komen disqus lebih senang...nak pasang pun mudah sgt

    BalasPadam
  5. Betul .... mudah ... tak renyah sangat .... dan ada kemudahan lain yang praktikal ....

    BalasPadam
  6. DisQus lebih senang, sebab lebih pantas loading dari Intense Debate. Jika di Wordpress, boleh gunakan plugin Facebook untuk kotak komen..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement