As-Salam. Mungkin ada pengunjung yang singgah sini tak sedar bahawa mereka, setiap kali singgah, apabila mereka LIKE, atau tekan Google + mahupun Tweet setiap entri yang ada di dalam blog ini, mereka sebenarnya mengumpul mata ganjaran yang boleh ditebus dengan pelbagai hadiah yang disediakan. Blog www.hasrulhassan.com menyediakan platform PunchTab sebagai salah satu cara untuk menghargai para pengunjung yang sedia berkongsi cerita di laman sosial mereka.

Bagaimana Tambah Points Punchtab?


1. Singgah blog ini setiap hari... tetapi pastikan anda dah mendaftar dengan PunchTab dan login menerusi laman sosial Facebook anda.
2. Anda perlu kongsikan setiap entri yang ada, setiap perkongsian anda akan memberikan mata ganjaran tersendiri dan dikumpulkan sekali dalam akaun anda berdasarkan akaun laman sosial Facebook anda.
3. Lakukan Like, Google+ dan Tweet setiap entri untuk dapatkan 300 mata ganjaran sekaligus - hanya dilakukan sekali sehari untuk satu-satu entri. Lakukan menerusi PunchTab bar yang disediakan di bawah pelayar internet anda (seperti gambar di bawah)




Ganjaran Yang Tersedia



Bagaimana Nak Dapatkan Ganjaran Disediakan?

Anda perlu menebus dengan mata ganjaran terkumpul anda. Anda perlu login ke PunchTab dan pergi ke bahagian redeem rewards.


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement