As-Salam. Jika kita terlalu mengenepikan hal yang remeh temeh, lambat laun ia akan jadi satu bentuk kudis yang akan memenuhi tubuh kita. Sering kita lupa bahawa api itu semasa kecil ia adalah kawan, tapi bila besar ia menjadi lawan. Hal remeh temeh ini, sekecil mana pun kena gak ambil pusing .... walaupun di waktu kepada dok berpusing-pusing.

Remeh temeh dunia blogger Malaysia, benda kecil kata orang diperbesarkan. Hmm .... benda kecil ini kalau tak ditegur, nanti akan merosakkan juga. Perlu ambil tahu, tak boleh diketepikan. Ada sebab kenapa soal kecil diucapkan.

Mungkin pada sesetengah blogger, benda kecil ini dianggap seperti semut yang boleh dipijak dan dipicit bila-bila masa. Tapi itulah, sesetengah ... yang dah ada pengalaman, yang dah ada senjata sendiri.

Tapi tidak pada blogger baru, kalau mereka tak sedar, benda yang kecil2 ini lah nanti yang akan merosakkan perkembangan blog mereka. Blogger baru kena ambil tahu, walaupun buat masa sekarang belum terkena batang hidung sendiri.

Haaa.... kena beringat tu yer.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement