As-Salam.
Ibarat rusa masuk kampung pulak .. hahaha... maaflah, HH bukan jenis manusia yang tergila-gila akan gajet, walaupun di hati teringin juga nak ada gajet canggih seperti Galaxy Tab. Telefon bimbit yang HH guna pun, dah 4 tahun punya usia ... jenis Sony Ericsson.

Errrrr .... eskies me ... walaupun tak gila gajet, tapi sedikit sebanyak tahu ler rupa Galaxy Tab tu.... hehehe... 

Nasib baik ada rakan blogger yang baik hati print screen blog www.hasrulhassan.com ini menerusi Galaxy Tab, sekarang baru tahu ... ohhh camni rupanya ehh.

Nak tengok? Cuba anda klik sini: Blog Dari Gaalxy Tab

Bukan apa, sebagai blogger, anda kena tahu dan cuba pastikan keadaan dan bentuk blog anda dari peranti yang lain, seperti telefon bimbit, laptop, mahupun komputer jiran sebelah rumah. Ia perlu agar blog anda tu compatible dan sedap mata memandang walau di mana dan menerusi apa ia diakses.

Apabila dah tahu, bolehlah buat ubahsuai terutama mengenai layout blog anda. Ada yang banyak sangat iklan kiri kanan, sehingga entri blog pun jadi sukar nak dibaca - apatah lagi dari tab.

Dan pastikan juga, blog anda ada versi mobil, yang dah siap terkandung - alamat atau url blogspot bagi diakses menerusi telefon bimbit atau versi mobil: http://url-blog-anda/?m=1


1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. selalu jugak layan blog melalui peranti ipad...ada yg ok..ada yg kurang ok...

    masih byk lagi nak kena belajar...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement