As-Salam.
Nampaknya Contest SEO Eyriqazz VS Denaihati memang mencabar. Blog HH ini nampaknya sangat tipis peluang untuk berada di dalam carta carian Google. Masih tak nampak bayangan blog ini disenaraikan dalam carian ... mungkin di laman 4,5 dan 6 kot.


Kepada rakan-rakan blogger yang mahu mencuba teknik SEO pada blog, boleh mencuba Contest yang dianjurkan oleh rakan blogger yang baik hati - Eyriqazz (blogger terkenal ni di kalangan Nuffnanger). Hanya buat entri apa sahaja, tetapi HH syorkan dengan tajuk Eyriqazz vs Denaihati. Ini sebab keyword itulah yang akan dinilai untuk kontes ini. 

Nak join Eyriqazz vs Denaihati (klik)?

Cubalah, sekarang inilah masanya untuk anda tahu kekuatan blog anda dalam SEO ni. Boleh belajar banyak cara SEO yang ada. Dan antara yang paling mudah adalah 3 perkara ini:

3 Cara Untuk SEO Mudah Blogspot
  1. Mudahkan Blog Kita Mesra SEO Dalam Enjin Carian. Ikuti tutorial dari rakan blogger HH ini: Tips SEO 1
  2. Sediakan Backlink Blog Yang Cukup Kuat. Caranya ialah dengan link blog kita pada blog-blog yang ada rankin baik dalam enjin carian. Boleh cuba untuk letak link banner blog HH ini (lihat kat sidebar)
  3. Hantar URL Blog Anda ke Enjin Carian. Kalau tak hantar macam mana nak digelintar oleh robot enjin carian dan ditempatkan di laman carian.... ye tak?
  • Klik Sini untuk hantar ke Google.
  • Klik Sini untuk hantar url pada Bing.
  • Klik Sini untuk hantar link ke Yahoo Site Explorer.
  • Klik Sini untuk hantar link blog ke Yahoo! Site Submitter.




Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement