Penulis Panduan Menulis Blog
As-Salam.
Benarkah? HH boleh katakan tidak semua blogger profesional adalah blogger tegar. Dan blogger tegar tak semestinya seorang blogger profesional, boleh jadi blogger tegar ni seorang surirumah, boleh jadi seorang lelaki yang tidak mempunyai kerjaya tetap, dan mungkin seorang student yang memang gemar menulis dan berkongsi.

Antara dua ini, masing-masing ada kelebihan dan kekurangannya. Dan jika dilihat, antara yang paling nampak ialah blogger profesional ini merupakan blogger yang teknikal dan taktikal. Tahu selok-belok untuk menghasilkan sebuah blog yang bagus, ada niche tersendiri dan kepakaran tersendiri yang dikongsi untuk para pembaca blognya.

Berbeza pula dengan blogger tegar. Mereka hanya tahu dunia yang ada, dunia yang mempengaruhi hidup mereka ialah dunia blog. Mereka ada lebih ramai kawan blogger daripada mempunyai kawan di alam realiti. Mereka lebih tahu latar peribadi seorang blogger hebat daripada latar belakang perdana menteri Malaysia sendiri.

Jadi, anda ... anda pula bagaimana? Mungkin bukan kedua-duanya ...dan mungkin di antara keduanya. Tepuk dahi tanya hati, ketuk kekunci tanya diri .... hehehhee...


1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Betul tu bro tp aku ni kategori mana ek? Blogger penyebuk kot hahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement