As-Salam.
Auto-Ping, kini berwajah baru. Dah lama HH tak jejakkan kaki ke laman ping ini. Sememangnya Auto-Ping memudahkan buat mereka yang mahukan segala informasi dalam blog dan laman web tersebar meluasa untuk tatapan pengguna internet. Kini antaramuka laman web Auto-Ping 2012 lebih menarik, siap ada gambar roket nak terbang lagik .... sekali anda dah gunakan khidmat Auto-Ping ini, maka mudahlah anda nak ping blog anda setiap kali anda telah terbitkan blog anda.



Auto-Ping 2012, tak perlu daftar, tak perlu nak klik LIKE ke apa ke, ia merupakan satu servis percuma yang disediakan kepada semua blogger, semua pengendali laman web.

Versi lama, HH pernah tampilkan dalam entri ini: Ping Blog Anda Ke Lebih 20 Laman Ping

Ping secara automatik ke lebih daripada 10 enjin carian! Apa yang perlu anda lakukan, hanya pergi ke laman web Auto-Ping 2012, masukkan butiran blog anda, dan klik. Mudah weihhhh ... tutup telinga pun boleh buat ... siyes .....



Dah sudah tu, ambiklah banner atau button kecil Auto-Ping 2012 ikut kesesuaian blog anda. Letakkan di sidebar blog (masukkan kod dalam html widget), dan .... kini setiap kali anda dah update entri baru, hanya klik banner atau butang tu ... terus dia akan secara automatik ping ke laman atau direktori rss dan enjin carian.



HH dah uji, memang Auto-Ping 2012 akan update rss direktori, dan bukan sekadar sebuah software scam macam Windows Defender Premium yang HH ceritakan sebelum ini yang menipu pengguna dan raih untung besar.

*p.s: Dulu hijau ... sekarang biru lak ... hehehehehe.....



3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. terima kasih memberi info :) sila kunjungi http://www.jomkenalislam.my

    BalasPadam
  2. auto-ping tu cam best je.... nt nak letak dalam blog sndiriiiiiii hhehehehe


    -----------------------------
    http://ohsemtv.blogspot.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement