As-Salam.
Adeh. Ye tak ye .... bukan semua orang suka nak baca benda-benda seruis ... errr serius dalam blog ini - www.hasrulhassan.com, dan ada blogger dan kenalan di Facebook tertanya-tanya, adakah HH yang dah boleh angkat jadi pakcik punyai blog peribadi sendiri?
Yelah, asyik dok cerita hal blog dan blogger, takkan tak ada cerita lain ... ye tak?

Sebenarnya sengaja kisah peribadi diperam kat blog lain, seperti 'wawasan' sebelum ini .... nak jadikan blog ini khas untuk dunia blog Malaysia, cerita yang ada kaitan pasal blog dan blogger je secara am dan khusus.

Kisah HH pergi melancong ke, kisah HH ambil gambar kenduri, kisah HH pergi tangkap katak buat umpan mancing ... tu semua letak dan diceritakan kat tempat lain. Gambar pun sama, banyak gambar2 yang ada muka separa ensem serta gambar awek-awek cun diletakkan di blog peribadi tu .... sini, ada tu ada ... tapi mula berdikit dikeluarkan dari blog.

Nak baca ke kisah keluarga ..kisah naik Bukit Larut, kisah cuti-cuti Malaysia ni? Kalau nak .. leh la singgah di sini: Lelaki Jiwa Kacak

Erkk kacaklah sangat .. hahahahahaa.....


7 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. peram dulu ..lepas tu bawak naik atas..pergghh ! segar entri gtu nanti :)

    BalasPadam
  2. ada pun kisah sendiri, hehe..saya suka baca entry santai-santai..

    BalasPadam
  3. OIC...ada blog lelaki kacak rupenye...kalau x bgtau mana kita nak tahu ye tak? dan rupa2nye blog saya tersenarai kat situ...thanks anyway :)

    BalasPadam
  4. setiap orang ada identiti tersendiri..tepuk dada,tanya selera..tak gitu ?

    BalasPadam
  5. Ai masuk dan terus follow...:)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement