As-Salam.
Hampir setahun HH cuba menjenamakan Panduan Menulis Blog dengan blog ini, alhamdulillah, telah nampak hasilnya .... 

Kini, apabila menaip kata kunci Panduan Menulis Blog, blog hasrulhassan.com akan muncul di laman pertama carian enjin Google, dan menjadi antara 5 terbaik. Paling membanggakan, 3 entri dari blog ini mengenai Panduan Menulis Blog berjaya mendapat tempat antara 10 terbaik dalam enjin carian tersebut.


Konsisten. Kena belajar cara konsisten dalam menulis tajuk entri, jika mahu muncul dalam enjin carian seperti yang HH maksudkan.

Mungkin kebanyakkan dari anda, terutama pembaca blog ini, sudah mengetahui hampir semua teknik dan kaedah menulis blog yang berkesan, dan yang membolehkan blog dikenali dan menerima trafik, tetapi ada juga di kalangan anda, yang mungkin cuba dan masih baru untuk mencari tapak dalam penulisan blog.

Moga apa yang telah HH kongsikan berdasarkan pengalaman HH dalam dunia blog dapat dimanfaatkan oleh ramai orang terutama mereka yang cuba untuk mendapat tempat tersendiri dalam dunia blog Malaysia.

Ingin membaca entri-entri berkenaan Panduan Menulis Blog? Sila klik sini: Panduan Menulis Blog hasrulhassan.com


7 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. keyword " Panduan Menulis Blog " sangat rendah untuk semua post berkaitan dengan panduan tu. Kalau semua post pasal panduan tu ade keyword density yang bagus, dah banyak kat first page enjin carian tu

    BalasPadam
  2. betul konsisten...bkn senang nk konsisten..perlu kesabaran jgk...& Thanks sbb sudi promote my blog...^__^

    BalasPadam
  3. nak konsisten tu yang payah sebenarnya. hehe

    BalasPadam
  4. wahh..top 5 tuu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu ... :P .... Cendol Banting cer Google ..kuar siapa.

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement