As-Salam. Wanita ni peliklah. HH bukan apa, sampai ke seluar dalam pun ada banyak bentuk dan fesyen. Memang kata orang, wanita ni mudah bebenor jadi mangsa fesyen. 

Wanita mudah digoda dengan perkara-perkara yang ada kaitan dengan cantik. Kalau beg tu murah tapi tak cantik, wanita tak beli. Kalau baju tu ada potongan 90 peratus tetapi andai tidak cantik mereka tidak akan beli. Begitu juga dengan seluar dalam .... ada wanita pilih seluar dalam yang cantik je untuk dipakai, dari segi keselesaan .... errkkk maaf HH tak tahu, sebab tak biasa lagi pakai seluar dalam wanita .... hahahaha.... 

Jenis-Jenis Seluar Dalam Wanita


Kalau pergi pusat beli belah, leh la tengok jenis dan fesyen seluar dalam wanita ni, kalau lelaki nak tengok .... boleh errrr tapi kena cukup umur dan ditemani oleh muhrim la .. lau tak nanti nampak cam pelik lak. 

Memang ada macam-macam jenis, fesyen dan corak .... HH tertanya gak ... seluar dalam wanita yang memang kena pakai kat dalam pun kena cantik ehhh ... hmmm .... kenapa yer?

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. entry yang hot lagi berilmu....hehehehe
    http://zubir5588.blogspot.com/2012/04/nuffnang-selepas-be-volkswagen-be-sen.html

    BalasPadam
  2. assalamualaikum HH...yang dah kawen je boleh tahu kan yg belum kawen jgn cuba2 ye.....:)

    BalasPadam
  3. wah..info bgs ni ekekee
    http://www.terbelog.com/2012/04/bob-kuman-meninggal-dunia.html

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement