As-Salam.
TInggal sehari lagi ..... kepada sesiapa yang masih lagi tak tahu, blog ini, sedang adakan segmen untuk para blogger ..... Blog Baru - Follow Kami, Motivasikan Kami ..... dan juga satu giveaway yang menawarkan pemberian hadiah dengan nilai lebih daripada RM150 ... 

Jangan lepaskan peluang ini, Giveaway Cuti Sekolah (klik) ...masih lagi menanti penyertaan anda.... ia sangat mudah dan senang, sudah ada lebih daripada 200 penyertaan, dan penyertaan adalah berdasarkan kepada jumlah tweet, jumlah LIKE, jumlah komen ... semakin banyak anda tweet, anda kongsikan entri-entri di dalam blog ini kepada yang lain, semakin bertambah kemungkinan anda untuk menang.

Dan kepada mereka yang masih lagi mencari tapak untuk dikenali dalam dunia blog ... join segmen Follow Kami, Motivasikan Kami ..... mana tahu anda dapat lebih ramai kawan dunia maya dengan sertai segmen ini. Untuk join ... sila klik sini.

Ok .... ini peluang yang diberikan kepada anda. Rebutlah selagi ianya diberikan secara PERCUMA .. hehehehehe

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. owh lamanya tak join segmen HH...

    BalasPadam
  2. kenapa saya bru tahu ni..aduh..nak join gak..ntah smpat ke idakk ni

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement