As-Salam.
Terima kasih kepada mereka yang sudi memberikan trafik kepada blog ini. Terima kasih kepada yang sudi berkali-kali singgah ke blog ini. Satu lagi rekod kejayaan buat blog ini yang selama ini tak termimpi untuk dicapai.


HH bukan mahu menunjuk hebat, tapi ini bukti apa yang telah HH lakukan dalam blog ini boleh membawa hasil dan kejayaan. Jangan segan untuk memberi pada yang lain, baik apa jua ... cuma pastikan ia berguna dan boleh dimanfaatkan oleh orang lain. 

Bukan nak dabik dada sebab kejayaan kecil ini tiada apa-apa nilai jika bukan dek kerana sokongan anda.

Jika dahulu, HH kagum dengan blog orang lain yang boleh mencapai sasaran ini dengan mudah, kali ini ... HH berjaya juga akhirnya. Segalanya tidak mustahil .. anda juga boleh.

Info:
www.hasrulhassan.com telah direkodkan bermula pada Ogos 2010 (ketika itu hasrulhassan.blogspot.com). Domain sendiri bermula pada sekitar pertengahan tahun 2011. Masih mengekalkan hosting dengan blogspot, dengan penampilan menggunakan template wordpress.

Sekali lagi terima kasih buat mereka yang sudi promot blog ini. Tangan anda yang memberi adalah lebih mulia daripada tangan HH yang menerima. Semoga perkongsian yang baik dapat kita manfaat bersama.

9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement