As-Salam.
Tengok soalan-soalan ini, dan baca .... adakah anda ada pertanyaan yang hampir serupa? Jika ada ... anda pergi ke sini [KLIK] untuk mengetahui jawapan yang HH berikan ...

  1. Pelbagai cara untuk kita mendapatkan pendapatan sampingan, antaranya adalah dengan berblogging, membuat Sebagai seorang blogger lama yang berpengalaman, boleh tak HH ceritakan dan rumuskan serta ringkaskan pendapatan secara online yang Abg HH capai sekarang? Itu pun kalau sudi kongsikan.
  2. Memilih dan menggunakan TEMPLATE yang sesuai dan mesra pengguna serta mesra SEO sangat penting agar blog itu mampu menarik minat pembaca. Oleh itu, Bagaimana Abg HH membahagikan masa untuk mengolah dan mengubah struktur template blog HH sekarang? Hampir setiap hari ianya berubah?
  3. Mengemaskini (update) entri baru memerlukan tahap kesabaran dan penelitian yang tinggi, disamping mampu mengeluarkan idea-idea kreatif untuk blog kita. Untuk itu, berapakah artikel yang mampu dihasilkan oleh HH dalam sehari dan bagaimanakah HH mampu mempertahankan Alexa Ranking serta pengunjung HH agar terus menyokong blog HH? Pernah tak Alexa Ranking HH jatuh? Dan Apa pandangan HH mengenai Alexa Ranking? Penting sangat ke? Dan berapa Pageviews serta Unique Views HH dalam sehari? Banyak pula tanya..



2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Saya cuma nak bagitahu, saya tak sabar nak baca sambungan entry 7 Alasan Mengapa Saintis Perlu Percaya Kewujudan Tuhan. TQ. ngeh~

    BalasPadam
  2. Entri sambungan akan dilepaskan tidak lama lagi .. :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement