As-Salam.
Kita kan ada minat yang sama. Marilah saling bantu. Mengapa perlu bantu membantu dan kerjasama dalam dunia blogger Malaysia? Hmmm satu suara dibandingkan dengan ramai suara .. mana lebih kuat. Walaupun anda seorang pemimpin hebat sekalipun, kalau tak ada suara dari mereka yang anda pimpin ... tak ada maknanya.

Maka, dalam dunia blog ... masing-masing perlu hormati satu sama lain. Kerjasama yang HH maksudkan ialah saling tegur kalau ada silap, tak perlu menyakiti, andai ada ilmu yang baik, maka kongsikan. Lemparkan ego dan rasa nak berlagak bagus .... sebab bila anda bermain dengan teknologi ... tiada siapa yang berada di hadapan.

Jadikan diri anda sebagai seorang penulis blog yang baik ... baik tutur kata, baik budi bicara. Mungkin akan ada yang meluat dan menyampah, malah akan ada yang kata bahawa anda hanyalah bertopeng di alam maya.

Dari minat yang sama, semarakkan dan lakukan yang terbaik.

14 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. apa yang HH ckp memang betul....manusia yang buat salah if ditegur dengan kekerasan lagi la keras..maka tegurlah dengan berhikmah..

    jom singgah sini

    Nilailah Sesuatu Itu Dari Dalamannya bukan Luarannya

    BalasPadam
  2. sgt setuju. medan ini jika diguna dgn betul, insyaallah impaknya baik. :)

    BalasPadam
  3. salam

    :)

    benar sekali

    jom singgah:
    http://pemudattbc.blogspot.com/2012/02/solatlah-kamu.html

    BalasPadam
  4. HOB setuju sangat lah kalau mcm tu..masalahnya yang suka komen blogger ni pihak luar yang bukan blogger aktif atau sama sekali tidak pernah mengenali dunia blogger..oleh kerana mereka nilah sesetengah blog berhentam-hentaman..tak tahulah..mungkin HH boleh kasi penerangan sikit kt dyorg nih..

    BalasPadam
  5. mari kita menjadikan diri kita lgi baik dri semalam.....

    BalasPadam
  6. setuju dengan entri HH...satu suara akan kalah pada semua suara...yang penting adalah kerjasama dengan hormat menghormati antara satu sama lain

    BalasPadam
  7. assalamualaikum HH... betul tu yg pentingnya saling menghormati antara satu sama lain yer...:)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement