As-Salam.
Terima kasih. Itu je yang mampu HH ucapkan kepada mereka yang anggap blog ini popular. Hakikatnya, blog ini masih lagi nak belajar bertatih ... walaupun dah bertahun wujud tapi ... errr mungkin sebab HH kaki pengko .. lambat sikit.

Iyelah, dah tua. Blog ini naik sikit-sikit pun sebab ada blogger-blogger muda yang banyak bantu menaikkan blog ini. Antara yang dah banyak bantu .... blog ini: http://tinyurl.com/74t3w36

Kalau tak ada blogger yang muda-muda, yang baru-baru ini kongsi ilmu dengan HH, takkan HH tahu untuk terus memantapkan blog. Dan terima kasih kepada blog ini yang banyak memberikan inspirasi buat HH untuk terus bergerak dalam dunia blog di awal blog ini sedang mahu merangkak ... http://tinyurl.com/7qhtq29

Maaf kawan, maaf rakan, maafkan HH sebab HH tak pernah merasakan blog ini popular. Jika popular, dah ramai orang yang nak interview dah, buatkan vlog dan macam-macam lagi.

Fan page pun tak cecah 500 .... kalau popular mesti banyak fans kan? kan .. kan? Adehhh .... apapun, pada mereka yang beri pengiktirafan, terima kasih diucapkan.

11 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. blog ni menjadi tempat utk saya menambah ilmu berblog .. terima kasih atas semua tips2 dan telah cuba diparaktikkan kaw2 dalam seminggu ni nampaknya memang diluar jangkaan.. trafik dan pageview terus naik mendadak.. terima kasih HH .. really appreciate it

    BalasPadam
  2. HH sudah semakin gah dan dikenali kini kerana adanya tutorial untuk blogging dan sekaligus macam mak dara cakap medan untuk saya blogger baru mendapatkan ilmu pengetahuan yang lebih layak untuk mengaku masih baru dan belum celik lagi ni.

    Semoga HH terus sukses dan teruskan kesudian saudara untuk berkongsi ilmu dengan saya dan kawan lain blogger baru.

    BalasPadam
  3. asalkan blog itu bermanfaat sudah cukup bagus...itu lah erti sebuah blog sejati...mcm HH..glamour bukan modal..tp quality..

    BalasPadam
  4. tapi saya suka lepak kat blog nie...byk info berblog sy baca... =)

    BalasPadam
  5. bg sy blog ni banyak info yg menarik.. :)

    BalasPadam
  6. i got so many information from here. hehe!

    BalasPadam
  7. Salam HH,
    Saya baru notis ttg segmen blogger seberang laut tu... mohon jasa baik utk pjgkan tempoh utk menyertai segmen tersebut boleh tak :)
    Skrg di Peru 16/1/2012 pukul 11.33 mlm

    BalasPadam
  8. ahaha tak kighe le blog miker glemer ke idak chor, janji keme dapat banyak siknike info kat sini sudah cukup hehe ajenye!

    BalasPadam
  9. salam perkenalan..banyak info sy dapat dr blog nie..thanks ea..
    sharing is caring..(^_^)

    BalasPadam
  10. Mas.. Kamera nya bagus..
    Like this.. :)

    BalasPadam
  11. populariti tu xpenting sgt..tp ilmu yg dicurahkan tu yg paling penting n bernilai..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement