As-Salam.
Apabila anda blogwalking, anda tak akan tahu keadaan dan rupa bentuk blog orang lain selagi belum keluar semua dipaparkan. Mungkin ia menarik, mungkin tidak. Anda tak boleh jangka, apa yang bakal anda lihat.

Ramai blogwalker akan hadapi masalah apabila mendapati blog yang diterjah tidak menepati apa yang dia suka, maka ... dengan mudahnya klik pangkah. Ok, the end of the story.

Tapi ada juga kaki blogwalker yang ntah mengapa, apabila dia blogwalking ke blog orang lain, dia tak suka .. dia tak pangkah .... dia makin godek .. dia makin klik-klik entri2 lain ... dan menambahkan rasa tak sukanya kepada blog tu.

Dan entah mengapa, dia merasakan ... dia mahu bercerita pasal blog yang dia tak suka tu. Alamak .... ai, kata tak suka ... tapi beriya pi godek cari salah orang tu ..mengapa ehh?

Ada manusia dan blogger begini. Jadi, jangan kita menjadi blogger yang sebegini .. kalau tak suka .. pangkah je ...dah. Jangan nak gatai nak burukkan blog orang lain ehhh ... huhuhuhuu...


5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. bahaya jadi blogger macam tu. dah tak suka tu diam je la, tak perlu la nak kritik. takda pasal cari pasal. =)

    BalasPadam
  2. setuju dengan bro >.<
    tak suka, boleh blah! kahkah

    BalasPadam
  3. bak kata lagu Arrow satu masa dulu.. Tak suka tak apa...

    BalasPadam
  4. tak suka tapi tertarik... jealous lah tu, sampai nak cari semua keburukan orang tu... hehs

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement