As-Salam.
Mungkin ada yang macam tak percaya cara ini boleh meningkatkan trafik. Tak pernah mencuba, macam mana nak tahu. Ada orang skeptikal sikit bila HH buat segmen, pada pandangan mereka, ia akan meningkatkan trafik ke blog ini. Ya, memang trafik naik tapi kejap je .... ia lebih kepada promosi, jika blog tanpa promosi macam mana nak dapat trafik yang berterusan .... yang pasti, sebelum nak buat segmen, pastikan blog anda dah ada isi kandungan yang boleh memikat pengunjung pertama kali ni.

Tambah trafik blog dengan kongsi artikel, bagaimana ehh? Hmmm ... cara begini HH buat dengan blog-blog yang memang dah ramai pembaca dan memang dah ramai pengunjung. Contoh senang, blog beautifulnara .... bila ada artikel yang ada sangkut paut dengan entri di blog tersebut, tanpa segan silu, HH akan postkan entri yang ada kaitan.

Ingat, kena ada kaitan, baru akan dorong pengunjung untuk singgah dan baca. 

Begitu juga cara HH buat dengan blog Rina - pemenang gadis melayu ... HH ada buat entri tentang petua dan tips pemakaian ... so dikongsikan dengan Rina, dan tanpa perlu diminta, Rina buat satu entri berdasarkan entri HH tu .. puhh meletup .. trafik naik.

Kalau ada kaitan soal jenayah, HH akan kongsikan pula cerita di blog Mazidul ... bila ada topik bersangkutan dan ingin tahu pendapat kita, ia tentu akan dibaca, insyaAllah.

Apa perlu dibuat? Hanya tinggalkan komen dengan format berikut:

Artikel berkaitan: Bla Bla Bla ... (klik) ....

Mudah je .. formatnya macam ni: <a href="http://link entri anda">Bla Bla Bla </a>

Selamat mencuba ehh....

11 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement