As-Salam.
Erkk .... mungkin, sekadar mungkin ... ada yang menjadikan blog ini sebagai sumber rujukan, namun tak ramai. Terima kasih kerana mereka kerana sudi memanfaatkan blog www.hasrulhassan.com ini sebaik mungkin. Ada pula kata HH ini otai dalam dunia blog ... erkk otai - orang tua lama ...ohh sudah tentu, tapi jika ada kata pakar .... jauh langit dengan bumi.

HH pun macam anda juga, masih banyak perlu dipelajari dalam dunia blog. Bagaimana nak tarik pembaca, bagaimana nak membolehkan blog menyerlah, dapatkan trafik ... jana income  untuk blog, cara tulis yang betul ..dan macam-macam lagilah.

Pesanan cendiakiawan, paling baik untuk belajar adalah dengan mengajar. Daripada mencurahkan ilmu yang kita tahu atau baru tahu, kita sedikit sebanyak akan tahu apa kelemahan serta kekurangan, dan pada masa yang sama cuba perbaiki mana yang boleh dan patut.

Ok. Sama-sama belajar .... baru leh sama-sama berjaya .. ye tak?

6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. As-salam.. tapi saya tetap suka tengok blog ni.. ada sesuatu yg rasa tak sempurna kalau tak tengok.. biar tak update blog, tp saya tetap tgok blog nie.. hehe.. bukan puji, tp kenyataan.. PEACE..

    BalasPadam
  2. assalamualaikum HH...sama2lah kita belajar ilmu2 dunia berblogging ini n jika ada info kongsilah b'sama2 kami semua yer...:)

    BalasPadam
  3. Mak Usu suka singgah blog HH..banyak tip2 yang berguna.. Mak Usu pon banyak belajar dari HH.. apepon HH teruskan berkongsi k..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum HH,

    banyak lagi yang kita perlu belajar kerana ilmu Allah lebih luas dari jangkuan kita sendiri...apa yang kita ada tidak ada pada orang lain dan begitu juga sebaliknya...sama2lah kita berkongsi ilmu untuk diri dan orang lain...Kancil juga suka datang ke sini....

    BalasPadam
  5. tiap2 hari mesti jengah sini, sebab byk ilmu yang bole saya dapat sebagai budak baru belajar.... thousand syukran buat master hasrul...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement