As-Salam.
Ini merupakan kedudukan terkini points terkumpul oleh pengunjung dan pembaca blog www.hasrulhassan.com dalam program kesetiaan. Ini adalah berlainan dengan Giveaway yang dianjurkan tu yer ... tapi points daripada sini turut dikira sekali.

Ingat, ada hadiah juga diberikan untuk jumlah points tertentu. Jadi, jenjalan la dalam blog ini dan jika ada entri menarik hati, anda LIKE dan Tweet ... insyaAllah akan ada points diberikan.

Meh tengok siapa sedang mendahului ...

Kedudukan Points PunchTab Terkini Dalam Program Kesetiaan 2012



Oh ya, points ini merupakan terkini setakat entri ini ditulis dan ia merupakan program kesetiaan untuk tahun 2012.

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Mcm mana nak tahu berapa point kita dh dapat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasanya ia akan tertulis di dashboard kita ...

      Padam
    2. Points ini akan terpapar di side widget jika anda singgah dan telah pun jadi member PUNCHTAB. Jika tidak, anda takkan tahu, jumlah terkumpul adalah untuk blog yang pasang sahaja. Blog berlainan, jumlahnya lain.

      Katakan lawat blog denaihati yang juga ada punchtab, jumlah points di blog ini dengan blog hh takkan sama sebab ia dua program kesetiaan berbeza.

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement