Blog Farah Lee | Kunfayakun | Gadis Yang Memikat Hati Ally Iskandar?

Bisnes di Shopee
As-Salam. Farah Lee, tetiba je nama blogger dan pelajar ini disebut-sebut ramai. Tak mustahil blog Farah Lee yang juga pelajar jurusan kejuruteraan mekanikal di Korea Selatan ini akan meletup seperti mana yang berlaku pada blog Jejari Runcing.

Gambar Keluarga Farah Lee

Foto Keluarga Farah Lee

Farah Lee, gadis manis berasal dari Terengganu ini mula mendapat perhatian kerana adanya khabar mengatakan dan mendakwa bahawa dia merupakan gadis yang berjaya memikat hati Ally Iskandar setelah pertunangan Ally sebelum ini putus di tengah jalan.

Gambar Farah Lee Blogger Malaysia Isteri Ally Iskandar

Lupakan kisah yang belum ada kebenarannya itu. Mari singgah ke blog Farah Lee, ada sesuatu yang menarik di sana. Dan pasti ramai akan terpikat dengan cara penyampaian dan isi yang ada di dalam blog tersebut.

Blog Farah Lee (klik)

Kredit Foto: Blog dan Fan Page Farah Lee 

Post a Comment

22 Comments

  1. cantik, patutlh ally nk....

    ReplyDelete
  2. cantik, berbudi-bahasa n beragama...semua cukup. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  3. perasan yg mostly budak2 yg p stdy kat korea mst muka yg ala2 korea jugak..ada 2..3 org member pon stdy kat korea muka sepeseng gini la hahha

    ReplyDelete
  4. thanks HH britau blog dia..
    sgt2 beruntung jejaka yg dapat menawan hati farah nih..

    ReplyDelete
  5. @Ayuni Macam mana la derang ni leh jumpa ehhh .. tak la pulak nak jumpa ngan aku ni ..hehehehe

    ReplyDelete
  6. @Pink Lavender Sama-sama .... dgr2 Ally dah merisik .. tak tahu la betui ke dak...

    ReplyDelete
  7. Syukur alhamdullillah dan tahniah pada mereka berdua...Akhirnya bertemu yg sehati dan sejiwa...

    ReplyDelete
  8. bgs la. ada hikmah putus tunang sblm ni. jodoh yg baik hanya utk org yg baik

    ReplyDelete
  9. semoga ally jaga dia ni baik-baik..maklumlah ally dalam dunia media dan hiburan. harap saudari Farah tak tergoyah dengan kehidupan celebriti. moga kekal ke akhir hayat.

    ReplyDelete
  10. betuah badan...ally iskandar

    ReplyDelete
  11. comel betul kan kak farah lee nie..ptot la ally suka..ngee~

    ReplyDelete
  12. patut la ally terpikat. :D farah mmg baik pun. hehe.

    ReplyDelete

Komen adalah tanggungjawab anda. Sebarang komen yang ditingalkan tertakluk pada Akta 588 SKMM. Komen dengan nada ilmiah, dan lakukan dengan niat yang murni. Untuk pengiklanan, boleh gunakan borang 'hubungi saya' atau looket.me/hasrulhassan.