As-Salam.
HH tadi semak listing Alexa untuk Malaysia bagi blog-blog yang ada, terutama blog-blog yang memang guna domain percuma - blogspot ni. Perghhh .... banyak dah yang hebat-hebat. Kagum HH dibuatnya.

Ada satu blog tu, baru je .... tapi dah ada lebih 13 juta pageviews ...mana tak kagum dibuatnya. Cerita di dalamnya, memang awesome.... ala-ala blogserius.blogspot.com yang dah memang berpuluh juta pageviews sebulan.

Dan rayau-rayau lagi, tengok blog-blog yang bersifat personel atau blog peribadi pun ada gak yang hebat trafiknya. Berkedip-kedip tak henti counter pageviews dia ...

Sekarang ni, sesiapa sahaja yang berada di dalam dunia blog boleh berjaya dengan mudah. Dah banyak tutorial dan panduan yang boleh diikuti, yang didedahkan dan diberikan oleh blogger-blogger yang dah dikira berjaya. Apa yang perlu kita buat, adalah ikut tatacara diberikan sahaja.

Tak mustahil. Memang tak mustahil. Jika mahu blog anda menyerlah dalam dunia blog, cuba lakukan panduan-panduan yang diberikan. Pelan-pelan ..... tak perlu tergesa-gesa. Jika mahu berada lama dalam dunia blog ini, perlu buat dengan istiqamah. Betul tak?

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Assalamualaikum HH, memang betul sangat2 tuh..sedang beristiqamah le nih..

    BalasPadam
  2. betul..bestnye smpai berjuta followers..tp kalo bnyak followers pon kalo xde readers pon xbest kan?hihi

    BalasPadam
  3. tak payah tergesa2..blajar kene steady, ilmu biar power dulu...nnt baru boleh menyerlah :-)

    BalasPadam
  4. Betul tu...dan tak lama lagi HH dah sampai 1juta PV kan..saya pun nak cuba juga ni nak sampai 1juta PV tahun ni..InsyaAllah..BTW sape yang dapat 13juta PV walaupun blogger baru tu wahai HH?nak juga tahu..untuk motivasi jew

    BalasPadam
  5. @Kaki Wayang Rajinkan BW ... mesti akan jumpa punya ... hehehe.... HH BW senyap2 .... tu yang jumpa ... huhuhuhu

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement