Kalau pasal mekap, perempuanlah yang dikatakan paling bijak. Yelah, ia pasal kecantikan, kena tahu apa itu tona warna, kena tahu mana nak disental dan mana yang nak ditempek. Tetapi, aha .... saya berani kata, yang paling pakar tentang alat solek, tentang mekap adalah lelaki ... kerana lelaki boleh menjadi cantik hanya dengan solekan mekap .. perempuan? Heh ... :)

Cuba anda lihat gambar di bawah ini, dengan mekap, seorang lelaki tetiba menjadi seorang wanita yang sangat cantik. Ya, cantik dari segi penampilan luaran, yang nampak dengan mata kasar. Bila dibelek .. nah kau .. hahaha.
Dengan Mekap, Lelaki Pun Leh Jadi Perempuan
Mekap, umpama menopengkan diri dengan wajah sebenar. Ia mungkin memperdaya, mungkin mempersona dan mungkin menambat hati. Mekap, jika baik diguna .. baiklah hasilnya .. ye tak?

Buat lelaki, jangan mudah diperdaya dengan 'topeng' ini. Ramai yang cantik dek kerana mekap ... tapi belum tentu suci, tulen dan sebenar .. huhuhu.

Sumber: Facebook

6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. macam tipu jek...
    tangan pon nmpk beza antara pic no.2 ngan pic no.4...huhu

    BalasPadam
  2. hahhaha...tengok tangan pun dah tau gambar kat atas tu tipu... tapi fun lah!!!! hahahah....

    lelaki memang selalu menang bab2 kreatif ni...

    BalasPadam
  3. yg wanita tu bukan lelaki tu...nampak sangat gambar lain. Tengok tangan dan lehernya..berbezakan?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement