As-Salam. Jika anda ke blog-blog t ertentu, awas dengan riben merah yang ada dalam blog tersebut. Ini adalah kerana apabila anda klik pada riben merah itu, anda akan dapat points yang membolehkan anda redeem pelbagai benda menarik yang disedikan oleh pemilik blog termasuklah baucer2 khas .... jadi JANGAN klik kalau anda tak teringin mendapatkannya ... hehehe...

Riben merah itu merupakan tanda bahawa blog itu akan memberikan mata ganjaran buat pengunjung dan pembaca (perlu login Facebook). Setiap points bernilai 100/sekali klik/sehari; pada berlainan tempat.

Jadi, andai terdapat riben merah di satu2 tempat termasuklah ruang LIKE FB, Google+ mahupun LIKE pada entri, jangan teragak2 untuk klik ..kerana ia akan memberikan 100 points buat anda.

Satu makluman akan keluar apabila anda sah mendapat 100 points yang disediakan.

Khidmat ini disediakan oleh PUNCH TAB. Jika anda mahukan blog anda disediakan program loyalty ini .... jangan teragak untuk meletakkannya dalam blog.


12 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. eeeee
    ade jek nk perangkap owg na
    aiyaaak
    maceh utk info ni =]

    BalasPadam
  2. ingatkan kenapa la tadi...tajuk entri macam serius je..hee~

    BalasPadam
  3. salah satu kat blog bro la kan,ehehe..

    kat blog ariffshah dgn amanz.my pn ada bnda ni,jd apa lg?moh klik2,hehe

    BalasPadam
  4. Macam mana nak pasang bro ! mcm menarik minat pulak ni hahaha..

    BalasPadam
  5. ru la ingat ada virus apa ke... rupa2nya nak reward.. dah klik dah.. tengok gak kat website punch tab tuw... blum masanya lae.. br reti nak tekan2 like org punya je lee

    BalasPadam
  6. As salam,baca macam bestje.. bila bro HH nak pasang riben merah tu..tak sabo teman mengkliknya..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement