As-Salam.
Sejak dua menjak ni, dah sangat kerap la pula berlaku begini. Naik tension gak la bila nak masuk dan buat modifikasi dalam akaun. Mungkin dah tepu agaknya, sampai tak leh nak melayan karenah pemilik2 akaun kot.


Semalam, ada problem lain ... widget Nuffnang keluar error yang tak sepatutnya berlaku. Adeh tau la saya dah tak jadi ahli eksklusif Nuffnang ... tapi janganlah buat saya begini .. hehehe... pergh ayat sadis giler ni. Tapi yelah, bila selalu sahaja keluar error, pengguna yang terdiri daripada blogger pasti akan naik lemau ... 

Uhh ... mungkin Nuffnang dah tak kisah kot bila banyak blog kuar daripada platform pengiklanan mereka, yelah ... dah makin juta2 dah ... so dah tak heran la kot. Dulu, baru nak naik, uhhh macam2 Nuffnang bagi, sana-sini dok cerita cek yang best2 dari Nuffnang ... tapi sekarang ni? hmmm cek ada tapi tak lebat dah macam dulu.

Saya? Hmm belum lagi merasa cek dari Nuffnang. Buffered Earnings (BE) pun dapat time trafik baru 10-20 sehari .... 3 tahun dahulu .... sekarang ni ... berani ke nak bagi BE? HUhuhu ... kasik la kalau berani .. hahaha... adehhh (sila baca dengan nada tak puas hati ehh).


Blogger baru mudah nak dapat BE dari Nuffnang jika tahu caranya, sila dapatkan petua dan tips ini dari entri ini: 15 Tips Buffered Earnings (BE) Nuffnang

Petua yang dinyatakan di atas tak sesuai digunakan oleh blog2 yang dah ada trafik tinggi .... sebab dah tak relevan. Bagi Nuffnang, mereka lebih suka 'menghargai' blog-blog baru .. huhuhu... jika engkau udah ada juta trafik, silalah bertukar platform pengiklanan .. hehehehe (sure marah Nuffnang ni).

10 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Nuffnang dah sombong kot sekarang.. kalau incik nuffnang dah sombong nampaknya tak merasa lah sy! huk huk :(

    BalasPadam
  2. Makluman untuk semua baru- baru ini laman nuffnang hampir separuh database di hack. Harap maklum. Proses kerja pembaikan masih sedang dijalankan.

    BalasPadam
  3. tu pasal .. nuffnang nak yang trafik rendah je ..

    BalasPadam
  4. tunggu time nak tukar ke adverlet je.tension dengan nuffnang. kedekut. hehe.

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  5. lama dh xmasuk page nuffnang wpun BE tgh running...hihi dasar pmalas....hahaha =)

    BalasPadam
  6. huhuhu tu le rpsl nye...kdng2 tu lgsg xdakiklan uhuhu

    BalasPadam
  7. ingat LT sorang je kene hehhehe
    oowh BE...xpernah ras epun :)
    not ekskulisif member haha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement