As-Salam.
Saya sejak akhir2 ni, rajin lak singgah-singgah blog-blog baru, blog kawan2 yang ada dalam bloglist tu pun saya jenguk2 gak, tapi biasalah, sifat ingin tahu bagaimana rupa dan wajah blog-blog baru meluap lak. Bukan apa, ada sesetengah tu cam lost je bila berblog.

Dan yang tak bestnya ialah, bila saya nak klik2 tak boleh. Oppss ... bukan klik iklan ehhh, tapi nak klik entri di blog tu. Anak panah udah bertukar .... jadi gambo cute yang menari-nari sana sini. Cantik tu memang cantik. Tapi kalau cantik camtu, sampai saya nak gunakan mouse pun susah, macam mana? Haaa .. kalau orang lain ... lagi2 yang baru2 nak jinak2 dalam dunia blog, yang nak lihat entri2 dalam blog tu ... tak ke konpius dibuatnya.

Bukan semua orang tahu macam mana nak navigasi dalam blog. Jika anda seorang blogger baru yang baru nak tatih ke blog orang lain, bila berhadapan situasi begini, tampak macam benda leceh lak.

Saya ok lagi, ada trick2 yang saya leh guna untuk tengok entri2 yang ada. Tapi kalau dah 10 minit dok main2 mouse dalam blog je tanpa dapat baca isi2 lain .. hmm apa guna ehh, melainkan memang itu tujuannya, nak bagi pengunjung berada lama melepak di blog anda. Klik2 tak jadi apa .. klik2 tak jadi apa ... adehhh ....

Jangan terasa hati ehh dengan tulisan saya ni. Bukan apa, ada yang minta saya singgah blog derang, mintak komen, minta nasihat .. tapi kalau pintu pun saya tak nampak, macam mana saya nak masuk??


9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. HH suka dtg blog baru erk..blog saya x baru cuma baru aktif..haha

    dtg ler kalo nak tgk..

    http://storyalipapai.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. betol tuh. sokong. lagi satu, kadan tulisan tuh bercorak sangat, smpy ttak dapat nak baca. huhu

    BalasPadam
  3. kalau 2 kali klik x bole, terus saya tutup

    BalasPadam
  4. ada tulisan kecik sgt. tp mmg x sabar je rasa hati klu masuk blog yg ada mcm salji turun, ada kartun menari2..adehh. nk tekan mmg asyik salah je nnt

    BalasPadam
  5. setuju.....huhu....last skali tekan "x" je.....kalau yg shoutbox pon sama.....

    BalasPadam
  6. wah...bole jd pengulas blog nie...haha...meh la singgah ke blog kami...komen ape yg patot utk kebaikan kami...hehehe...gurau jep =)

    BalasPadam
  7. jumpe tgk blog sy..ok x???just nk mnta pendapat otai2 blogger..heheheheh

    http://galeridaleel.blogspot.com/

    BalasPadam
  8. Aku pun Baru lagi dalam blog. Masih Belajar lagi.. dulu aku macam tu jgak.. macam2 letak smpai berat.. last2 tak leh tido malam buat lain.. ringan sikit.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement