As-Salam.
Terlebih dahulu saya nak ucapkan syabas dan tahniah buat blog-blog hebat ini:
  1. Denaihati (Global 30185, Malaysia 99)
  2. Ben Ashaari (Global 38229, Malaysia 189)
  3. Kujie  (Global 50979, Malaysia 231)
  4. Puan Bee  (Global 55094, Malaysia 232)
  5. Cik Epal  (Global 47198, Malaysia 252)
  6. Wan Cikgu Muzik  (Global 77159, Malaysia 259)
  7. blog.ariff  (Global 60646, Malaysia 282)
  8. Faizal Fredley (Global 62683, Malaysia 332)
  9. Yanmie Online  (Global 85571, Malaysia 364)
  10. ! Erti Kehidupan  (Global 86433, Malaysia 374) 

Selamba saya copy paste dari blog mamat ni [klik sini] senarai di atas tu. Dan nampaknya kebanyakkan blogger di atas tu, dah singgah2 dah sebelum ini, dan saya pun dah baca dan tengok hasil penulisan mereka. Jadi tak disangkallah mereka boleh jadi Top 10 Malaysia bagi kategori blog berbahasa Melayu.

Dan jika amati betul2, kebanyakkan dari blog2 di atas semuanya dan kebanyakkan lebih suka memberi, anda singgah dan komen, pasti komen anda itu akan berbaloi. Jika tidak hari ini, esok lusa pasti akan menerima 'habuan' nya.

Jadi, masukkan blog top 10 ni dalam bloglist korang, dan sentiasalah berkunjung dan 'berbicara' di blog2 tersebut. Saya tahu, sebab saya suka buat. Dan alhamdulillah, kebanyakan dari mereka ini pasti akan singgah balik - erkk tak macam saya yang jarang2 singgah ni - almaklumlah nak kena mengasuh anak-anak di rumah .... huhuhuhu ....

Pastinya mereka berada dalam senarai bukan hanya duduk2 sahaja. Mereka promo merata, tak percaya? Lihat sahaja iklan Denaihati.com dalam Facebook .... aha ... sapa ada duit lebih ..leh la buat cara DenaiHati tu .. sure berbaloi ... :)

6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. terbaik la. tapi ada ke blogger otai nak datang ke blog hingusan..kadang2 mereka lupa

    BalasPadam
  2. @Muaz Faris Mereka akan datang, percayalah. Saya tahu. :) Saya dah merasai, cuma anda perlu ikhlas.

    Saya merasa juga disinggahi blogger2 popular, kujie, puanbee, denaihati, ariff, ben ashaari, yuyu, faizal, mazidul, irine dan beberapa nama lagi.

    Saya pernah buat entri tentang bagaimana nak tarik mereka datang ke blog anda.

    BalasPadam
  3. erm...seriously aku rasa mcm x layak duk dlm tu....anyway tq2 sgt...masih byk lagi yg aku perlu belajar utk berada bersama top9 yg lain...

    blog ni pun popular gak...

    BalasPadam
  4. thanks keluarkan entri ini.. saya sendiri sebnarnya sependapat dengan FF sebab saya berasa sangat banyak lagi kekurangan dalam hasil2 blog saya... insyaalah saya akan berusaha untuk penambahbaikan..

    apa2 pun tahniah kepada mereka yang tersenarai..

    P/S : nak duduk dalam rangking tak semestinya otai kan... semua org boleh duduk kalau rajin usaha dan buang banyak masa dengan berblog..

    BalasPadam
  5. rasa macam kecik je dibandingkan dengan blog blog yang pemes kat atas tu. huhu. sebab blog saja je suka suka . tak sangka tersenarai.


    btw, thanks :)

    BalasPadam
  6. Latest

    Blogserius.blogspot #1 haha.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement