As-Salam.
Inilah yang dikatakan nikmat kesungguhan dari pembelajaran. Blogger ni dah lama berblog, sejak dari 2009 lagi, dan kini blognya dah dapat Page Rank (PR4) .... hebat tu. Dan banyak penulisan dalam blognya telah mendapat perhatian ramai, dan trafik pun tinggi.

Terbaru, blogger ini dalam blognya mendedahkan bagaimana dia boleh dapat sekaligus 4 cara penjanaan pendapatan dari Nuffnang, yang ni memang cantekla kalau anda baca. Dan sebenarnya, petua dan tips ini pernah saya nyatakan sebelum ini dalam posting-posting lepas.

Kenapa pentingnya kita sebagai blogger yang letak iklan Nuffnang untuk selalu update biodata kita, survey yang ada dalam Nuffnang tu untuk kebaikan kita. Ini bukti kesungguhan.... dan kerana kesungguhan, baru blog kita akan nampak dan timbul di mata pengiklan di Nuffnang.

Ini skrinshot saya ambik dari blog berkenaan:


Nak tahu lebih lagi.... anda boleh je baca di blognya: Blogger PR4 Bongkar Tips Earning Nuffnang

7 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back and we'll talk about it.

    Thanks!

    Mandie Hayes
    mandie.hayes10@gmail.com

    BalasPadam
  2. sudah baca entri asal. kinda good tips.

    BalasPadam
  3. thanks sbb sudi kongsikan link tips ni :)

    BalasPadam
  4. xpernah tahu pon ada earning dari sponsored post....

    http://farhanhanif.blogspot.com/

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement