As-Salam.
Sejak dari malam tadi, saya tengok kebanyakkan blog ada keluar iklan dari Grapevine, iaitu salah satu cabang dari medium pengiklanan Nuffnang. Jadi, apa kata ambil peluang ini untuk meraih pendapatan dari Grapevine ini. Ia cukup mudah. Anda dan sesiapa saja yang melawat blog yang punyai iklan Grapevine ini, selamba2 je leh dapat peluang jana pendapatan secara mudah.

Anda hanya perlu klik dan kongsikan di twitter dan facebook anda. Jangan lupa masukkan alamat email seperti diminta supaya anda dapat collect duit Grapevine anda nanti. Apabila anda klik, anda akan dapat link ke iklan personal Grapevine tu yang unik untuk anda sahaja. Link tersebutlah yang perlu anda promot kepada semua, supaya dengan setiap klik anda boleh mendapat sehingga 0.20 sen. Best kan?

Jadi, jika anda dok rewang-rewang, blogwalking ke blog-blog lain dan jumpa iklan tu, jangan lupa klik .. pasti akan berbaloi nanti - cumanya kena kreatif sikit dan usaha kena lebih. Lebih usaha, lebihlah dapatnya .. :)

Selamat mencuba.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. betollah..blog sye pon ade grapevine.ekekeke..
    tengs makes my blog usang neh jdi blog pilihan di BK ! :)

    BalasPadam
  2. @Hani Niza Ramli Erkk ada ke? Tak perasan lak .. hehehee ... :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement