Salam.
Sejak saya bertukar domain ni, antara masalah paling ketara yang berlaku ialah feed saya tidak berfungsi sepatutnya. Dek kerana itu, posting yang saya buat akan keluar atau update lambat dari sepatutnya. Saya baru je jengah blog-blog rakan saya yang memasukkan blog Bangku Kosong ke dalam bloglist mereka, antaranya Mazidul, Ben Ashaari, Mak Dara, Luna Lanun, dan beberapa nama lain yang tak dapat disenaraikan sepenuhnya ... kebanyakkan update entri yang terpampang dari blog ini adalah merupakan posting beberapa jam sebelum ini, bukannya entri terkini yang saya buat. 

Contoh, entri ini disiarkan pada jam 7:20 petang 9 Jun 2011. Mengikut feedburner, saya dah ping entri ini untuk pengetahuan feedreader dan laman2 carian.

Alamat url bagi feed blog ini: http://feeds.feedburner.com/bangku_kosong

Dan untuk pengetahuan, blog dengan nama lama saya menggunakan feed lain iaitu http://feeds.feedburner.com/hasrulhassan
Harap jika anda memasukkan blog saya dalam bloglist anda, cara paling baik untuk menerima entri terbaru dari saya - elakkan dari papar entri lewat beberapa jam ialah dengan add balik blog ini:


dan bukan lagi menggunakan http://hasrulhassan.blogspot.com; mungkin ada yang dah bertukar secara auto namun, ia masih lagi menggunakan forwarding feed di mana ia mengalihkan feed asal http://feeds.feedburner.com/hasrulhassan ke http://feeds.feedburner.com/bangku_kosong

Kerana itulah ia akan memaparkan entri yang lewat beberapa jam.

Harap maklum.

9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. ha'a perasan gak. mlm ni terus diupdate sampai 6.

    BalasPadam
  2. oo sama lah ada juga yg lambat dapat update dr blog saya .. TQ share

    BalasPadam
  3. salam...

    kalo tgk dkat blog updates, mmg kluar updates BK byk2 skali. tp kdg2 tu saya xperasan sgt sbb bukak intenet pun jarang2 skali..

    BalasPadam
  4. memang tgh problem kot... sbb sy pun mengalami situasi yg sama...

    BalasPadam
  5. Saya pun mengalami masalah ni.. Entry saya akan kuar di updates dashboard sejam lepas tuh.. how how? :(

    BalasPadam
  6. saya juge mengalami maslah yang sama.. knpe n mengapa yea?

    BalasPadam
  7. sekrang ema pun alami masalah yg sama..mcm mana nak setelkan..noleh tolong tak?

    BalasPadam
  8. Saya pun ada isu ni sekarang setelah tukar domain. Post new entry jam 9..jam 12 pun tak masuk Bloglist rakan follower. Hmmm

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement