Salam.
Anda ada rasa di hati yang nak diluahkan mengenai blog ini yang tak terluah? Anda ada entri yang review blog ini? Anda ada apa-apa yang ingin dikatakan tentang blog ini? Sila-silalah ... ini masanya untuk anda meluahkan segala ...

Anda mungkin ada perkara yang ingin anda sampaikan kepada saya dan mungkin nak menegur saya tentang sesuatu ... saya berikan peluang ini kepada anda, buat anda untuk memberitahu saya sesuatu yang saya tidak tahu atau ada perkara yang mungkin saya silap.

Kata orang, andai tak ditegur ... akan terus tersilap langkah dan terus alpa, jadi saya perlukan anda bukan sahaja sebagai pembaca tetapi juga sebagai seorang blogger yang boleh menegur blogger lain .... ingat-mengingati, tegur menegur ... dengan cara baik, dengan cara terhormat ...

Biarpun anda baru semalam buat blog, biarpun baru seminggu .... biarpun anda ada follower sebanyak 10 orang di blog anda, atau entri anda baru ada 100 .... saya masih mahu mendengar dan membaca komen anda. 

Jadi, komen .... nak kutuk pun tak apa .... mana tahu apa yang anda katakan itu boleh bawa berkat kepada orang lain yang juga membaca blog ini.

Ada entri yang berkaitan? Sila tinggalkan juga di ruangan komen.

6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. setakat ini sejak mengenali blog anda sy blom nmpk entri yg tak memuaskan hati..so far ok to me :)

    BalasPadam
  2. blog ni best! banyak entri yang menarik...

    BalasPadam
  3. so far blog ini banyak memberi ilmu dan tidak terhad kepada satu isu saja..pelbagai isu dikongsi bersama dan diolah mengikut acuan sendiri...teruskan berblogging...:)

    BalasPadam
  4. suka dengan penyampaian yg disampaikan pada kami pembaca..ada kupasan dan ada isi bila baca sesuatu entri..bukan sekadar entri kosong yg dibicarakan..:)

    BalasPadam
  5. aku bukan nak kutuk. cuma pandangan remeh temeh dari aku. aku cuma tak minat warna latar belakang merah blog HH ni.Yang lain secara jujurnya, aku suka.Ahaks! Sekian. terima kasih HH.


    Yang Jujur,
    Mehmed.

    BalasPadam
  6. @Mehmed - Demi Mehmed, lalu ditukar kaler selain merah ..hehehehe ...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement