Panduan Menulis Blog - Keperluan Meletakkan Bloglist
As-Salam.
Panduan Menulis Blog - Ada blog yang popular tak ada pun bloglist ... mengapa? Aha .. saya pernah ceritakan sebelum ini di entri lepas, anda boleh cari jika sudi .... hanya guna fungsi carian yang saya letakkan di penjuru atas blog ini. Kali ini saya nak beritahu apa kepentingan bloglist pada sesebuah blog.

Mengapa Perlu Ada Bloglist?
Bloglist bertujuan menyenaraikan blog-blog yang kita suka, yang kita ingin jadikan rujukan - tak semestinya blog itu adalah follower blog anda dan anda follower blog mereka. 

Kita inginkan update terkini dari blog itu yang boleh dijadikan panduan untuk kita berblog. Selain itu, ia juga menjadi platform untuk kita mengetahui pelbagai kesah menarik selain dari kisah kita sendiri. Ada juga blog yang menyenaraikan blog-blog yang mereka suka ikut kategori. Antara yang paling terkenal adalah bloglist otai (rujukan) dan juga bloglist untuk tutorial dan panduan blogging.

Namun, ia masih bergantung kepada empunya blog. :)

Nyata, ada kebaikan mempunyai bloglist ... dan ada juga keburukannya .. ohh keburukannya akan saya ceritakan ... nak tahu? HMm pastikan blog ini dalam bloglist anda ... hehehhehehe... weee ....

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. terpikir gak nak buat segmen untuk bloglist.. tapi tengah survey2 kebaikan dan keburukan...

    Rahsia Wanita.. Andai Lelaki Tahu

    BalasPadam
  2. kebaikan dy reader akn membaca terus post yg kite tulis dalam bloglist tu.

    Keburukan dy,erm. tak dapat dikenal pasti pulak..hehe

    BalasPadam
  3. Sukanya jika blog saya tersenarai di bloglist Tuan Hasrul Hassan.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement