As-Salam.
Ish ish ish ... saya terbaca di entri ini: Penyamar Ben Ashaari Sebar Fitnah!

Kenapa la buat kerja macam ni ... nampak macam ok je sebab tinggalkan komen kat shoutbox blog orang lain, tapi ... dem ... ai .... janganlah buat kerja 'amal' yang macam ni ... orang boleh tahu akhirnya nanti.

Saya tak faham kenapa perlu jadi orang lain ... nak support ke ... ke nak menjatuhkan kreadibiliti blogger lain? Geram ... uhh lau jumpa .. bako je .... manusia yang menyebarkan fitnah begini memang parasit.

Meninggalkan komen yang memberikan impak negatif buat blogger lain dengan menyamar sebagai blogger tersebut adalah sesuatu perbuatan yang saya anggap tak bermaruah. Kenapa kasar benar dakwaan saya ini? Tentulah ... anda dah dilahirkan dengan identiti anda, maka berbanggalah dengan apa yang ada tu, kenapa nak guna nama orang lain ...??

Gitulah dunia akhir zaman, penuh dengan fitnah. Andai kita ini tak berhati-hati, kita mungkin jadi mangsa fitnah. Mari kita tebalkan iman kita, dan sentiasa berdoa agar terlindung dari fitnah yang nampak dan fitnah yang tersembunyi.

Buat blogger semua, buat pengunjung blog ini ... janganlah kita melakukan sesuatu perkara yang akhirnya nanti akan memburukkan kita, dan menghitamkan hati kita. Lagipun, dari promote blog orang lain ... baik promote blog sendiri ...hehehehe... menaikkan nama blogger yang dah terkenal tu wat apa ... kuang kuang kuang ....

Buat Ben Ashaari ... sabor je la ...

6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. die nak kejar populariti kot. sbb tu wat camtu

    BalasPadam
  2. betul tu...sebab org lain semua tertumpu pada blogger famous, dia pun nak tumpang famous gak tapi tak bertempat! kasihan

    BalasPadam
  3. tak patut dia buat cm tu.. dia jeles ngn blogger famous la tu

    BalasPadam
  4. begitulah dia kalau bernama manusia.... tidak boleh melihat kesenangan dan kebahagiaan orang lain...Erm... semoga yang buat tu cepat sedar.

    BalasPadam
  5. d akhir zaman akan semakin byk fitnah dan penipuan..lepas ni mcm2 trick lg kita akan tgk. yg berhati busuk akan pikir mcm2 cara tanpa pedulikan perasaan org lain.

    p/s: jadilah diri sndri..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement