As-Salam.
Semua orang panik .. gitulah adanya bila blogger.com atau blogspot ini tak leh diakses. Pada mulanya, ramai beranggapan mereka keseorangan ..tetapi nampaknya semua kena. Apa tidaknya .. blogger pun komputer .. mesin .. perlu kena servis. So ... bagi pengguna2 blogspot ... kena sabar je la bila pihak blogger.com buat maintenance.

Sedikit di ambil dari laman blog mereka:

Friday, May 13, 2011

We’ve started restoring the posts that were temporarily removed and expect Blogger to be back to normal soon.

Posted by at 06:07 PDT

To get Blogger back to normal, all posts since 7:37am PDT on Weds, 5/11 have been temporarily removed. We expect everything to be back to normal soon. Sorry for the delay.

Posted by at 04:25 PDT

adi mungkin ada post2 terbaru ada 'hilang' sekejap ... esok2 ada la tu .. so tunggu je la nanti ehh .. nampaknya semua tergendala .. sampai ada yang hilang rambut dah .. hehehe

Jadi apa yang boleh kita buat? Hmm secara amnya, tiada apa yang dapat kita buat .. backup pun tak leh ... melainkan kita ada server sendiri, dan blog dengan enjin serta platform sendiri. Beginilah bila kita bergantung dengan mesin ... mesin kendalian manusia. Semalam dan hari ni gelabah la kejap ... sampai ada yang susah hati benar bila blog tak leh nak sign in untuk meluahkan rasa.

Saya, hari ni ada aktiviti photoshoot kat Pinggiran Sungai Kerian, Parit Buntar .. sempat gak la tengok Muay Thai ..dan dapatkan beberapa gambar menarik ... insyaAllah saya akan kongsikan di blog Lensahasrul kelak.

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. mintak2 ade balik entry yang hilang :)

    BalasPadam
  2. hopefully dpt balik sume entry yg hilang tue.risau dah neyh.

    BalasPadam
  3. yelah dari pagi tadi kat office try buka.bila tak blh gak kite termenung ngalahkan dugong he3.ni yg nk tukar ke domain/hosting sendiri ni.latest n3 malam tadi9khamis) kite dahlah penat type berjela-jela.harap adalah balik huwaaa....

    BalasPadam
  4. serius bukan hilang rambut jek, kutu² pun dah mati dah ... hu3

    Sebaik dah ok ... cecepat update sebelum terlambat heheheh

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement