Salam.
Akhirnya hasrulhassan.blogspot.com kini dah ada domain sendiri .... dah diberi hasrulhassan.com. InsyaAllah ia akan berterusan selama setahun. Saya dapatkan domain ini daripada penyedia syok.org. Murah je ... :) dan saya gunakan duit dari pendapatan Churp-churp saya.

Tapi apapun, saya difahamkan masih ada masalah untuk akses hasrulhassan.com ini memandangkan ia baru berusia sehari. Saya hargai kesabaran anda untuk sabar loading page ni yang dikatakan agak lembab sejak bertukar ke domain yang baru.

Saya juga menghadapi masalah nak load. Mungkin kerana permasalahan yang timbul akibat setting yang tak berapa nak betul lagi. Weeee ... nampaknya saya kembali menjadi newbie ..hehehe...newbie dalam hal hal berkaitan dot com ni.

Saya nak sekali lagi berterima kasih kepada anda semua kerana dengan sabar mengakses BANGKU KOSONG ini.

14 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. tahniah...

    sedikit kesulitan berlaku. tapi tetap setia membaca

    BalasPadam
  2. slm.saya baru rancang nak beli domain dan hosting tapi saya risau ada masalah melibatkan followers dan sebagainya.baru nak masuk 6 bulan blogging tapi tak slh rasanya nak tukar kepada .com.harap bro dpt buat satu entri utk guide blogger baru seperti saya.tqvm.

    BalasPadam
  3. tahniah sbb da ada domain sendiri...^_^

    BalasPadam
  4. tahniah HH!
    semoga bangku kosong lebih mantap tanpa 'bin' blogspot! hehe

    BalasPadam
  5. ha'a tadi nak bukak pun arror. BTW, tahniah dapat maju setapak ke hadapan!!

    BalasPadam
  6. bro bangku kosong : TAHNIAH ye ai ucapkan...ai nak ada dot com jugak x lama lagi,..insyaAllah sedam usahakan dengan member ai...terbaik lah...

    BalasPadam
  7. wow...dah maju setapak lagi (kira byk tapak gak nih heheeehehe)...patut pun nak masuk berkali2 tak dapat...tapi akhirnyaaaa.....tahniah bro

    BalasPadam
  8. thniah...dari semalam saya cuba masuk, baru hari ni boleh masuk ni ha...

    BalasPadam
  9. tahniahhh...sejuk hati..sejuk mata masuk cni serba hijua..rsa nya hr msk cni

    BalasPadam
  10. tahniah!!!! bila lah Mak Dara nak ber dot com agaknye yer hehe.. Ok nak kena betulkan balik bloglist mak dara dgn url baru ni.. All the best =)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement