Salam.
Tak jemukah saya berblog? Erkk .. nak jawab ke? Anda sendiri nilaikan, saya seorang suami di rumah, saya suka melayari internet, saya banyak mencari maklumat di internet, dan kadangkala jika mata dah berpinar, saya akan cari majalah dan buku-buku lama, belek2 dan baca. Bila saya terjumpa sesuatu yang menarik untuk dikongsi, maka saya kongsikan.

Di mana tempat paling mudah untuk bercerita dan berkongsi apa yang saya fikir, apa yang saya simpulkan, apa yang saya temui? Tentu sahaja blog, ianya platform mudah dan murah. Saya tak perlu terbitkan buku, tak perlu terbitkan memoir. Blog tempat saya menulis apa yang saya ingin tulis. Tak boleh tak tulis sebab saya memang suka menulis. Bila saya tidak dengan kamera, maka jemari saya akan ke kekunci keyboard ... tekan2 sampai semua diluahkan.

Kerana saya berasa seronok berblog. Bila seronok, sukar nak merasa jemu. Lagi seronok, bila anda juga baca, lagi seronok bila anda komen dan berikan pendapat anda. Best ..memang best .... anda buat saya rasa best.

Dan akhirnya, kerana andalah juga saya tak jemu berblog.

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. as salam..
    semkin hari semakin bersemngat pulak..
    atau ini hanya dirasa oleh beloger baru macam saya ?? HEHEHE

    http://dady-rahman.blogspot.com/2011/03/bila-baginda-diperlekeh-apa-kata-anda.html

    BalasPadam
  2. salam...

    betul tu..blogging ni best..esp bila ada org dtg komen kat anyuy entri di blog. rasa mcm org mendengar apa yg kita sampaikan...

    BalasPadam
  3. salam HH..

    Memang berblogging ni aduii kekadang macam gian nak menulis pun ada...but sometime leh heal kita punya stress. avtiviti sihat ni...at least yang malu nak bercakap tu bila menulis dapat gak laa kan ekspressi apa yang ada dalam jiwa..... sempoi kan???? sungguh indah dunia blog ni

    BalasPadam
  4. xjemu berblog tapi atas kemalasan dan kerajinan jugakkk..!! tapi syok sebenarnya berbelog ni dapat gak berbw ke blog2 yang lain dan membaca kisah2 mereka post tu..kadang2 gelak soram2 pun ado!!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement