Salam semua peminta peminat Lisa Surihani.
Hehehehe.. uhh aduhhh ..... tengok Lisa Surihani, cair rasa satu badan. Cantikkan? Hmmm cantik dan bijak. Tengok je la fanpage dia .. perghh 1 juta lebih tu joe.... tak terlawan dek yang lain. Memang meletup.

Saya minat gak. Minat gitu2 je. Walaupun tak kesempatan nak bersemuka .... tapi rasanya Lisa Surihani ... seindah namanya juga .. Suri .. erkk hehehe... sysss diam2. Ok, aktiviti terbaru yang dok hangat sekarang dipomot oleh cik Lisa kita adalah mengenai program Walk for Children.


Tahniah sebab Lisa jadi duta, dan bagi peminat2 setia Lisa, inilah masanya untuk anda bersama Lisa Surihani ... buat kebajikan. Aktiviti yang patut korang join .. takkan nak layan berkaroke dengan Lisa, bergambar dengan Lisa, berautograph dengan Lisa ... tapi bila diajak untuk turut serta dalam aktiviti amal ... lebih2 lagi yang kena kuarkan peluh .. larikkkk jauh2. Nak seronok je manjang .. sesekali wat la kebajikan.

Saya? Hmm saya tak dapat nak turt serta sebab bukan kat sini (Nibong Tebal). Cuma apa boleh saya buat .. ialah promot dan hebahkan dalam blog sekenit saya ni. Mana tahu ada hati yang ingin turut serta. Kalau dekat ... inilah peluang untuk berjalan-jalan bersama Lisa Surihani ....uhh best tu.....

Kebajikan yang ditabur walau sebesar biji sawi .....pasti akan diberikan ganjaran.

Gambar: Olahan dari Facebook Lisa Surihani

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. alahai....time ni dah balik kampong dah nih..

    BalasPadam
  2. Salam semua peminta Lisa Surihani.
    peminta????

    bro...beshnyer lar kalo dapek duk sanakan..trg ni artis jarang datang orw..pe lagik nak de event2 cenggini..hope one day mende cenggini sampai gak kat ganu ni...lisaaaaa!! siesss comeeyyy!! euuwww!!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement