As-Salam.
Wahh ... dah dapat label la pulak si Ben ni. Label - sama cam gelaran la. So ... apa pendapat korang? Ben Ashaari sebagai Hero Blogger Masa Kini! UHhh nak tahu siapakah yang punya angkara menggelarkan Ben Ashaari sebagai hero? Anda boleh lihat di sini: KLIK SINI!

Gitulah, what u give .. u will get back. Orang memberi kita merasa, bila dah sudi ... hmmm dapatlah pulangannya. Ginilah bagus .. ye tak? Kalau kita sentiasa berbuat sesuatu yang baik, satu hari nanti, pasti akan ada insan yang iktiraf, dan seterusnya memberikan sesuatu yang lebih istimewa dari apa yang telah anda berikan. Bukan susah pun, buat baik .. itu je. Kalau tak boleh, kata tak boleh, jangan janji bermacam lak, sebab kalau silap berjanji pun susah juga. Nanti orang akan tuntut. Bila dah dituntut gitu ... dah jadi cam paksa la pulak kan?

Walhal, bermulanya ia dengan satu kerja ikhlas. Bila ada yang ungkit, mulalah jadi lain, niat murni jadi terkehel menjadi riak bangga yang tak sepatutnya. Uhh rugi gitu. 

BTW, tunggu komen Ben Ashaari tentang Hero Blogger ini .. saya pasti dia akan berkata sesuatu. Tungguuuu .. hehehe.... :)


Churp-churp - satu lagi platform jana pendapatan secara media alternatif.

7 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. sebab abg ben la,cik ila dpt traffic tggi 3 bulan lepas..sume gara2 join segmen tajaan beliau.hahaa

    BalasPadam
  2. salam bro ..

    hurm...tak layak langsung digelar hero.. takde sumbangan sebesar kuman pon bro pada dunia blog ni... :) tapi harap dapat buat sesuatu sebelum 'pergi' buat selamanya ..

    BalasPadam
  3. mmg abg ben patot dapat pun... stuju2!!! ;)

    BalasPadam
  4. hurm..abg ben mmg kebabooomm!! hebattt..!! hero malaya terhangat di bloggers2 sekaranggg..mana2 jer mesti de terpampang nama abg ben...sbb dia baik hati peramah..mcm HH jugak..berinfo...support kami yg newbie2 ni...tahniah abg bennn!!! dan terima kasih sudi menyokong kami yang setoit ni..

    Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog
    ataupun berminat nak join my GA..-->2ND GIVEAWAY

    BalasPadam
  5. aBG BeN ManG TeRBaeKKKKK La!~ (^_____^)V

    BalasPadam
  6. nanti nak join gak lah.. mana tau ben terjah memang tiba2 naik traffik blog

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement