Bangku Kosong versi Mobile

Salam semua bloggers.
Semakin hari semakin ramai orang yang dah guna handphone untuk melayari internet termasuklah melayari blog. Saya juga kadangkala online di blog saya menggunakan handphone. Saya tak pakai smartphone....belum mampu lagi. Tapi jika anda guna smartphone, atau handphone dengan beberapa ciri browser khas buat handphone, anda kini dah boleh layari blog ini dengan ciri yang paling sesuai untuk handphone anda.


Alhamdulillah, kini anda boleh lepak2 di Bangku Kosong dengan versi mobile. Ia nampak simple namun menarik. Tak ada widget2 pelik, cuma paparan entri yang disertaikan dengan sedikit isi entri tu.

Terima kasih kepada blogspot kerana memungkinkan Bangku Kosong tersedia dilayari di handphone. Atau dengan kata lain, Bangku Kosong versi Mobile!

#update:
  • Untuk membolehkan blog anda dilayari secara mobile dalam versi mobile, sila ke http://draft.blogger.com pergi ke bahagian settings - email & mobile - dan klik enable mobile version
  • Alamat biasa buat blogspot untuk versi mobile hanyalah tambahkan /?m=1 di hujung alamat url blog anda. Cth: hasrulhassan.blogspot.com/?m=1

7 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. as salam..

    betul tu encik ;)
    saya guna browser opera/bolt browser. memang umph!
    tapi kalau guna phone based browser(default)

    tak silap saya lepas masukkan link, taip =m. kalau tak silap.

    BalasPadam
  2. eh.
    baru perasan. haa.. yang kat link dalam pict tu.
    buat macam tu. m=1

    BalasPadam
  3. bro, kalau takde m=1 tu jadi mcm biasa je kan?baru tengahari tadi surf blog bro guna hp, opera mini, guna url biasa nampak penuh je

    BalasPadam
  4. @Izamir Ridzwan Betul. Simple kan? Tapi sebelum tu kena update kat dashboard dulu, supaya dibolehkan blog dalam versi mobile.

    http://draft.blogger.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement