Salam semua.
Saja berjalan2 sekitar dunia blogging menjurus kepada mereka yang follow blog ni. Jalan2 up kan trafik. Kalau tanpa followers ini, tentu Bangku Kosong tak tercapai hasrat nak dapat pageview sampai ribuan. Sekadar berkongsi apa yang ada ... 

Sapa kata saya tak sudi singgah blog followers? Uhh jangan kata gitu .. kalau saya punyai masa .. saya pasti akan jenguk ... lagi2 sesapa yang ada beri respon dengan setiap entri saya dalam blog ini. Lagipun, ikut nasihat otai2 yang dah lama - bertahun dok berblog .. kata mereka "Blogwalking - hargai mereka yang menghargai anda".

Aha .. saya sukalah dengan header blog mak orang ni .. meriah dan happy gitu. Oppssweihhhh ... ada main2 teka-teki la dalam blog ni ... leh dapat adiah lak tu. So sesapa yang rasa hebat berteka-teki dan bertekuk menjawab .. leh la TERJAH blog ini.

Dan ..... erkk nak kata apa lagi? Hmm .... ada ... ada .. tapi TERJAH la blog ni ehhh ... mesti ada sesuatu yang memikat anda ... saya dah ..... 

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. lor...tak terperasan pun pernah ada kat sini...
    terima kasih banyak....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement