Salam semua.
Uh kantoi. Gitulah ayat pertama saya fikirkan bila terima gambar ini dari email saya.

Hmm. Apa perasaan anda jika customer yang sedang dilayan oleh kakitangan TM ini adalah anda? Dan pada masa itu, anda baru saja menerima panggilan no giliran anda setelah 20 minit menunggu! Pastu .... pada masa tu juga, anda ada hal lain yang sedang anda kejarkan. Dan bagaimana pula time tu ... customer lak tak ramai dan hanya kaunter ini saja dibuka?

Saya tak tahu nak ulas apa, sebab inilah penangan Facebook. Ia boleh menggangu jika tidak digunakan secara bijak. Mungkin pada masa ini, jumlah customer tak ramai di Pusat Khidmat Pelanggan TM ini, atau mungkin juga line untuk update akaun TM cusotomer tu tak leh diakses.

Saya tak tahu, gambar ini diambil oleh siapa dan pusat TM yang mana. Saya cuba paparkan di sini agar ia menjadi ingatan buat kita semua supaya janganlah sebab ingin bersosial di laman Facebook, kita abaikan tugas kita ... lebih2 lagi bila melibatkan pelanggan atau orang lain. Naya weih.

Atau mungkin, TM ada laman Facebook buat menfailkan aduan? Ohh saya betul2 tak tahu. Anda tahu? Apa komen anda?

Hmmm kalaupun nak guna Facebook di opis...pandai2 la kaver line ehhh .. hehehehehe kan dah kantoi .. nasib baik tak nampak muka!

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. tu la dye...kburukannya b'fb wktu kerja...agak2 kalau majikan dpt thu, marah x??? huhuhu...

    BalasPadam
  2. opis kitorang baru je on balik fb.. hahah mana bleh blok opis wartawan ade ke patut!!!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement