Salam ...
Ishh ngeri lak tengok header blog ni... nak terjun mana tu cik kak? Ishhh ... jangan jangan .. layan dulu la mee kari tu ngan saya! Yer .. saya suka mee kari .. uhh terliur jap. Apa nih? Kisah kari je nih .. hahahaha.. apa nak buat .. saya memang kaki kari. Walaupun lahir kat Perak yang terkenal dengan tempoyak dan masakan berasaskan tempoyak .. tapi saya lebih terliur dengan masakan orang utara ni .. masakan kari ... yippeiiii .. sapa suka kari? Uhh ramai peminat rupanya kari ni.

Ok .. sapa suka mee kari? Hmm saya dulu semasa saya kerja dengan Abg Hadi (pemilik restoran kat Ipoh .. dulu gerai), saya selalula makan mee kari kat kedai sebelah. Kedai tu kedai cina melaka .. kira keturunan nyonya la ... fuhhh mee kari dia memang maveles la ... malah Wahid Senario pun suka .... oh ya, saja nak kabo ... Wahid benti kerja ngan Abg Hadi ... saya la masuk ganti ... hehehe... kira saya tukar tempat ngan Wahid la.

Mee kari ni kalau nak sedap .... hmm apa ehh .. kena letak benda2 yang macam bebola ikan, tauhu kering, tauhu basah ....kerang ... skit perasa udang kalau tak salah. Saya tak master lagi dalam bab mee kari ni. Sebabnya susah kot ... ntahla.

Foto: Langkahku Hilang
Dan blog ini ada MEE KARI. Ye .. mee kari dalam blog.. saya jumpa .. tengok je cam terembes je asid amilase dalam mulut ni. Adehhh ..... jom terjah blog ini dan cari mee kari yang saya cakap ni. Klik sini .... untuk cari mee kari.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement