Salam semua.
Dah breakfast? Saya bleum lagi nih .. sebelum masukkan benda dalam perut, saya online dulu .. hehehe.. memang kemaruk .... kata wife saya:

"Eiii tak leh idup kot kalau tak berada depan komputer"

Uhh.. janganlah marah I, My Darling Linda. Bagilah chance ye tak, saya kan minat dengan benda ni ... betull .. saya tak flirting ngan sesapa .. uhh aloh. :)

Wife saya yang tersayang sempat masakkan breakfast pagi ni, nasi goreng gitu-gitu. Lunch pun dia dah siapkan...nampaknya hari nih .... saya relaks la skit. Cuma nak kena basuh kain .... sidai kain ... jemur kain dan angkat kain .. semuanya berkaitan kain.

Dushhh .... uhh siapa The Beauty In Ugly ni? Saya ke? Ohh tidak i The Beautiest in Ugliest ... erkk ada ke ehh gini? Hahaha... hmmm empunya blog ni adalah juga antara terawal yang singgah kat Bangku Kosong dan beri respon dan komen dalam entri Bangku Kosong.

Saya difahamkan ... sedara Edy ni dah semakin diminati ramai. :) Dah la ensem pastu kalau visit blog dia .. so pleasant ... tak serabut cam blog saya ni. Tak caya? JOm tengok kat SINI.

**p.s: Walau apapun .... the beauty in my heart always my wife ... :)

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement