As-Salam.
Antara posting HH yang paling mendapat sambutan tentang blog ialah mengenai Pendapatan Nuffnang RM7,960.86 (klik sini), yang berjaya dijana menerusi blog. Menarik bukan? Ia antara topik yang mendapat banyak komen dari pengunjung. Walhal kisahnya tak lah sensasi mana, tapi mungki tarikan RM itu amat kuat, ramai yang ingin komen. Terima kasih HH ucapkan.


Ya, betul. Nak dapat pendapatan sebanyak itu bukan kerja goyang kaki. Kena ada usaha, malah dalam apa jua kerja dan bidang pun nak kena ada usaha. Iltizam yang tinggi perlu supaya apa yang dihajati tercapai. Bukan setakat ingin mencari pendapatan sebegitu hebat tapi apa jua hasil.

Sejarah pun dah tunjukkan bahawa dengan iltizam dan usaha, pasti kejayaan diperoleh dengan gemilangnya. Jika tidak kerana usaha yang berterusan, takkan satu-satu impian tercapai. Jangan diimpikan seperti mengimpikan 'bulan jatuh ke riba'. Tak ada istilah rezeki datang bergolek kecuali digolekkan. :)

Kita semua telah belajar mengenai sejarah, dan ramai juga yang dah bagi ringkasan dalam bentuk tips yang mudah. Apa yang perlu adalah COPY and PASTE dalam tindakan anda. Dan tiada yang mudah untuk berjaya. Jadi jika anda terlihat atau terdengar, malah jika anda ada terbaca tentang kaya, mewah, pendapatan hebat dalam masa singkat TANPA usaha - itu semua tipu belaka!

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. salam....

    ye, setuju dgn tajuk post ni..nak berjaya kena ikut cara - usaha, gagal, cabaran, dll. mana ada cara mudah. yg org duk iklan mcm2 cara mudah tu semua penipuan yg dah basi..

    BalasPadam
  2. jom sama2 jadi orang yg hebat..penat dah jadi orang yang biasa2 je..huhuhu

    BalasPadam
  3. beznya....sy pnya msh xnaik2 tp xpe..usha lg =)

    BalasPadam
  4. perghh...
    sedap btol dpt duit dr blogging jer eh

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement