Langkau ke kandungan utama

Pemenang Kontest "Siapa Nama Baby Hasrul Hassan"

Saya sudahpun dedahkan nama penuh baby lelaki baru saya. Nama anak lelaki saya yang baru sahaja dilahirkan bermaksud Kemas Bintangku di dalam bahasa Arab.

Dan dengan itu, saya ingin umumkan pemenang untuk kontest tersebut. Pemenang utama akan diberikan hadiah wang tunai berjumlah RM300. Pemenang untuk hadiah wang tunai ini ditentukan berdasarkan tekaan yang tepat dan juga terpantas berikan jawapan yang betul.

Pemenang Kontest "Siapa Nama Baby Hasrul Hassan"


Dalam senarai penyertaan kontest Siapa Nama Baby Baru Hasrul Hassan ini, saya dapati ada dua penyertaan dari rakan blogger yang meneka dengan tepat. Manakala seorang peserta meneka hampir tepat di mana kesilapan hanyalah pada ejaan nama suku kata pertama pada perkataan kedua.

Pemenang untuk hadiah wang tunai RM300 adalah ....

http://queensyanis.blogspot.my/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html

Dan untuk tidak hampakan seorang lagi rakan blogger yang telah meneka dengan tepat tetapi agak lewat hantar jawapan .. saya akan hadiahkan wang tunai sebanyak RM100. Penerimanya ialah ....

http://cahayakehalusankelembutan.blogspot.my/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html

Tahniah saya ucapkan kepada yang berjaya menang dalam kontest menandakan kesyukuran saya akan kelahiran keempat ini.

Mari lihat senarai para peserta dan nama yang telah mereka teka dalam kontest ini.
  1. http://www.kisahsidairy.com/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasfi Jadid
  2. http://madihahdaisy.blogspot.my/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Ahmad Hasif
  3. http://bajetciputselerabesar.blogspot.my/2017/04/siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Jadid
  4. http://www.ekjozbuluh.com/2017/04/siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Aryan
  5. http://www.uyulrosli.com/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Jadid
  6. http://maszull.blogspot.my/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Jadid
  7. http://shafyqahazahar.blogspot.my/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Iman Hasif
  8. https://belogsjm.blogspot.my/2017/04/siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Ahmad Hasif
  9. http://www.aynorablogs.com/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Aaniq
  10. http://yoorinmelacolea.blogspot.my/2017/04/siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Hanif
  11. http://www.huhahuhajerr.com/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Fikri
  12. http://www.mizisempoi.com/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Hakim
  13. http://www.jomaffiliate247.com/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Riqki
  14. http://www.kickstory.net/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Nazmi
  15. https://cikash.blogspot.com/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Ziqri 
  16. http://seindahcerita.blogspot.com/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Fitri
  17. http://mrsablogstori.blogspot.my/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Aniq
  18. http://www.ceritashark.com/2017/04/siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Jauza
  19. http://www.tengkubutang.com/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Falak
  20. http://theaaisy.blogspot.my/2017/04/kontest-siapa-nama-baby-hasrul-hassan.html - Hasif Azzam 
Terima kasih semua yang telah menjayakan kontest ini. Dan sekali lagi sekalung tahniah pada yang berjaya.

Tuntutan Hadiah

Buat para pemenang, anda boleh hubungi saya menerusi email - blogger.hasrulhassan[@]gmail.com atau FB saya untuk menuntut hadiah kemenangan.

Kepada lima blog terawal yang saya janjikan trafik meroket, in Sha Allah, saya akan lakukan kelak ... anda akan sedar nanti bila melihat trafik blog anda tetiba mencanak naik ... huhu... anda akan menerima trafik meroket bernilai RM20 setiap satu.

Tahniah sekali lagi dan terima kasih kepada semua penaja yang telah sudi menaja kontest yang tertangguh sekian lama.

 Kontest "Siapa Nama Baby Hasrul Hassan" di hasrulhassan.com, direalisasikan bersama www.aynorablogs.com, www.ummumarjaan.com, sitiyangmenaip.blogspot.my, sayaiday.blogspot.com, kitepunye.com, www.cikpinz.com, www.khatyaiman.com, dan unclezuan.com.


Dah baca post berikut:

advertisement


Komen Pembaca ...

  1. tahniah kepada para pemenang...

    BalasPadam
  2. assalamualaikum HH...tahniah pada pemenang yg meneka dgn tepat....walaupun x berjaya tapi mama akan dpt trafik meroket dr HH nanti...mekacih HH...

    BalasPadam
    Balasan
    1. In Sha Allah .. tunggu je nanti. Minggu ni agak sibuk sikit ... :)

      Padam
  3. tahniah kepada semua pemenang

    BalasPadam
  4. Assalam HH Alhamdulillah walaupun terlambat,
    moga hasif Najmi jadi insan berguna dan berjaya dunia dan akhirat Aamiin.

    dah email HH

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wa'alaikumsalam .. in Sha Allah . dan tahniah sekali lagi, saya akan uruskan wang kemenangan secepat mungkin.

      Padam
  5. Tahniah pemenang dan terima kasih HH ^^

    BalasPadam
  6. Tahniah kepada pemenang ;) .. & congrats bro for the new member in the house...

    BalasPadam
  7. tahniah kepada semua pemenang..ohho..best tu dapat wang tunai

    BalasPadam
  8. Tahniah! buat mereka yang menang :-)

    BalasPadam
  9. Tahniah..tahniah....buat mereka yang menang :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact Me'. Terima kasih.

Popular

Nak Tahu Rahsia Gaji RM4500 Sebagai Tukang Cuci Kereta?

Rahsia gaji RM4,500 sebulan sebagai tukang cuci kereta. Mitos? Anda mungkin tidak percaya, tetapi memang kerja sebagai seorang tukang cuci kereta boleh mendatangkan pendapatan yang lumayan setiap bulan.

Itu adalah antara sebab kenapa salah seorang rakan saya sebaik sahaja habis pengajian di USM sebagai seorang graduan, beliau bekerja sebagai tukang cuci kereta.
Susah Nak Dapatkan Kerja? Kenapa Tidak Kerja Sebagai Tukang Cuci Kereta? Gaji RM4,500 Sebulan! Zaman sekarang nie memang zaman gawat. Ramai dah pekerja yang kena buang kerja. Pelajar-pelajar yang baru keluar IPT dan kolej pun, ramai yang susah nak dapat kerja! Jangan kata pelajar, pensyarah pun ramai yang kena buang kerja! Ini realiti. Cabaran memang getir.

Jadi, memang tak bolehlah nak memilih sangat bila bab cari kerja ni. Saya dulu pun, sebaik sahaja keluar USM, saya buat macam-macam kerja. Saya memang tak memilih, asalkan boleh dapat duit dan boleh sara kehidupan. Janji halal.

Aha .. saya keluar U, semasa zaman gawat tahu…

Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah

Cari lubuk tudung dan telekung dengan harga murah? Aha .. kalau anda seorang peniaga untuk pakaian wanita terutama menjual tudung dan telekung .. anda tentu mahu pergi ke tempat yang akan saya nyatakan nanti.

Ia adalah tempat di mana anda boleh dapat pelbagai jenis pakaian wanita dari tudung, telekung, skarf, blouse, jubah, seluar serta kain ela. Yang menariknya ialah, ada di antaranya adalah dari jenama-jenama terkenal tapi dengan harga yang mampu buat anda memborong sampai sepuluh hingga dua puluh helai dengan senyuman manis.
Lubuk Tudung dan Telekung Harga Murah Lubuk yang saya maksudkan ialah Pasar Kemboja Parit Buntar. Ia merupakan tempat setempat yang menjual pakaian wanita dengan harga murah dan berpatutan. Pasar Kemboja ini unik kerana ia terletak di dua sempadan negeri iaitu Perak dan Pulau Pinang.

Jika anda ke sini, anda tentu terkejut apabila mendapati ada peniaga-peniaga ini datangnya dari seluruh Malaysia. Malah ada yang datang dari kawasan beli-belah terkenal tatkala Ram…

Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Bersalin Caesarean

Terkejut. Saya selama ini ingat bahawa ikan haruan ini, baik ikan segar mahupun pati ikan haruan beri kesan terbaik untuk penyembuhan luka. Hmm rupanya, kesan positif penyembuhan tersebut adalah bergantung dengan metabolisma dan keadaan tubuh seseorang. Saya baru dapat tahu bahawa bahaya makan ikan haruan ini terutama untuk ibu/isteri yang bersalin secara pembedahan caesarean.

Serius, Saya betul-betul tak tahu, malah ketika isteri saya dalam minggu akhir untuk melahirkan anda .. saya dah belikan satu set pati ikan haruan berharga RM39. Isteri saya pula dah carikan bekalan ikan haruan segar menerusi rakan-rakan pejabatnya.
Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Pantang Bersalin Secara Bedah Caesarean Sebelum ini, isteri saya bersalin secara normal. Memang ketika dalam pantang bersalin, isteri saya akan makan ikan haruan dan juga pati ikan haruan. Ikan haruan memang dikenali mempunyai nilai kebaikan untuk penyembuhan luka. Semua orang tahu akan perkara ini.

Malah, makan ikan haruan telah me…