RinggitPlus Banner

Iklan Raya 2016 Daikin - Cubalah Tonton Tanpa Menangis

AI Trade
Iklan raya 2016 dari Daikin, uhh saya rasa inilah iklan yang paling jujur untuk raya 2016. Sebuah iklan raya yang melibatkan temuramah sebenar mereka yang menggunakan penghawa dingin Daikin. Menerusi iklan raya ini, Daikin membawa satu kumpulan untuk ditemuramah, bertanyakan mengenai sambutan hari raya buat mereka. Dan ... mereka diberikan peluang untuk meluahkan sesuatu kepada orang yang mereka sayang, tanpa sedari orang tersayang tersebut berada di satu bilik yang lain.

Iklan raya 2016 dari Daikin bukan satu iklan raya yang biasa. Ia satu iklan yang menghubungkan satu ikatan yang dulunya mungkin rapuh dan lekang. Mesej disampaikan menusuk ke jiwa, terutama sekali buat mereka yang sudah lama tidak bertemu keluarga, adik beradik yang tersayang. Ada saat yang dirindukan, ada perkara yang ingin dileraikan.

Iklan Raya 2016 Daikin - Cubalah Tonton Tanpa Menangis

Iklan Raya 2016 Daikin - Cubalah Tonton Tanpa Menangis
Meh tonton iklan raya 2016 terbaru dari Daikin ini, saya pasti ada di antara anda yang akan mengalirkan air mata .. kerana ia bukan sebuah iklan biasa, ia iklan yang tulus, ikhlas dari hati sebenar yang bukan dilakonkan.

Video Iklan Hari Raya 2016 Daikin Malaysia






Advertisement

Rahsia Shopee

Post a Comment

3 Comments

  1. sedih nye . tiba2 mata masuk habuk . :( nice sharing .

    ReplyDelete
  2. Sape plak ni potong bawang awal sgt ni..berbuka lmbt lg...

    ReplyDelete

Komen adalah tanggungjawab anda. Sebarang komen yang ditingalkan tertakluk pada Akta 588 SKMM. Komen dengan nada ilmiah, dan lakukan dengan niat yang murni. Untuk pengiklanan, boleh gunakan borang 'hubungi saya' atau looket.me/hasrulhassan.